لاوروف: روسیه اکنون می تواند تنها به خود و متحدانش تکیه کند

© Sputnik / Press-service of Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر توضیحات لاوروف درباره توسعه همکاری های نظامی بین روسیه و چین
توضیحات لاوروف درباره توسعه همکاری های نظامی بین روسیه و چین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2022
اشتراک
وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "آر تی" گفت: روسیه اکنون می تواند تنها به خود و متحدان تکیه کند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه تصریح کرد: روسیه اکنون می تواند تنها به خود و متحدان خود تکیه کند.
وی ادامه داد: دیگر خیال باطلی در مورد غرب وجود ندارد.
وزیر امور خارجه روسیه گفت: ما زنده خواهیم ماند. اقداماتی که توسط رئیس جمهور و دولت انجام می شود به تدریج اعلام می شود. این تنها آغاز تعدیل مسیر اقتصادی ما برای انطباق با شرایط جدید است. پس از سال 2014، ما تجربه ای به دست آوردیم که به ما اجازه داد به قدرت خود تکیه کنیم و مهم ترین درس از این دوره تاریخی است که البته از نظر مقیاس حتی با آنچه بعد از 2014 بود قابل مقایسه نیست، اما اکنون این خیال باطل که می توانیم به شرکای غربی تکیه کنیم از بین رفته است.
گفتنی است که روسیه بامداد روز پنجشنبه 24 فوریه عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول جنایت های خونین علیه غیرنظامیان در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند. به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح فقط به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند، هیچ چیز جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала