روسیه: دونباس باید خود در مورد مدیریت سرزمین‌هایش تصمیم بگیرد

© Sputnik / Евгений Биятов /  مراجعه به بانک تصاویر Владимир Мединский
Владимир Мединский - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2022
اشتراک
دستیار رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که دونباس باید خود تصمیم بگیرد که چگونه سرزمین‌هایش را مدیریت کند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر مدینسکی، دستیار رئیس جمهور روسیه و رییس هیأت مذاکره کننده این کشور در مذاکرات با اوکراین اظهار داشت که مردم دونباس باید خودشان در مورد مدیریت سرزمین‌هایی که در آن زندگی می‌کنند، تصمیم بگیرند.
رییس هیأت مذاکره کننده روسیه تصریح کرد: در واقع، موضوع مدیریت دونباس بر این مناطق، موضوع کلیدی مذاکرات است. درست است، ما متفاوت به این موضوع نگاه می‌کنیم. طرف اوکراینی معتقد است که موضوع اداره اراضی باید به طور مرکزی در کی‌یف تصمیم گیری شود و ما معتقدیم که این موضوع باید توسط مردم دونباس تصمیم گیری شود. مردم دونباس هشت سال پیش از این موضوع گفتند، از آن زمان به مدت هشت سال، در واقع مجبور به جنگ شدند و از تصمیمات خود دفاع کردند.
پوتین: نسل کشی در دونباس در حال انجام بود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2022
پوتین: نسل کشی در دونباس در حال انجام بود
مدینسکی افزود که در این مدت در دونباس، بر اساس داده‌های رسمی سازمان‌های بین المللی،"بدون احتساب تعداد زیادی از افراد سلاح در دست"، تقریبا ۱۴۰۰۰ غیرنظامی کشته شده‌اند،. به گفته وی، طرف روسی طرفدار این دیدگاه است که "قدرت متعلق به مردم است."
دستیار رئیس جمهور روسیه گفت: دموکراسی چیست؟ قدرت مردم، برای مردم و به نام مردم است. بنابراین ما چنین رویکردی داریم و همچنین به دنبال همین موضع در این زمینه هستیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала