حواشی ادامه‌دار رابطه سحر قریشی و امیر تتلو +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAامیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی
امیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2022
اشتراک
تتلو درباره رابطه‌اش با سحر قریشی توضیحاتی منتشر کرد که با انتقاد کاربران در فضای مجازی همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، امیر تتلو پس از انتشار عکس مشترک خودش با سحر قریشی در این‌باره نوشت: "نظرم هنوزم راجع به ازدواج و بچه‌دار شدن همونه که بارها و بارها گفتم و به نظرم عشق وجود نداره و بالاخره یه روزی آدما از هم جدا میشن. اما اینا دلیل نمیشه که حاج خانم رو دوست نداشته باشم. من امروز ایشون رو اونقدری دوست دارم که گذشته ش برام مهم نباشه و اونقدری برام جذاب و کامل هستن که نخوام به شخص دیگه‌ای فکر کنم. و راجع به فردا و روزای آینده و راجع به اینکه چی پیش میاد هم هیچی نمیدونم مثل شما که نمی‌دونید. ترجیح میدم آینده‌‌ی خودم و ایشون رو به دست طبیعت بسپرم ولی خب برای بهتر شدنش هر کاری از دستم بر بیاد انجام میدم! در ضمن ایشون هم انقدری من رو دوست دارن که گذشتم براشون مهم نباشه! به نظر من اتفاقا آدما هرچی عین من پرونده شون سیاه‌تر باشه بخشیدنشون عشق بیشتری می‌خواد. دقت کنید! اگه گذشته من از نظر شما سیاه هستش پس ایشون اگه واقعا دوستم نداشت نمی‌تونست گذشته سیاهمو نادیده بگیره. خیلی باید یکی رو دوست داشته باشی که این همه حرف مردم رو به جون بخری و بازم طرف رو بخوای و البته همه اینا به شما ربطی نداره ولی میگم که ذهنتون باز شه تو زندگی‌های خودتون استفاده کنید از این بحث‌ها."
کاربران بسیاری عنوان می‌کنند سحر قریشی و امیر تتلو شخصیت‌های شناخته شده در میان مردم ایران هستند و می‌توان حدس زد دلیل ازدواج این دو چه می‌باشد. این کاربران معتقدند این دو شخصیت برای جذب فالوئر بیشتر، مطرح شدن و بالا رفتن، پله یکدیگر شدند.
برخی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند از این پس باید به حرف‌ها و درس‌های زندگی که تتلو به ما می‌دهد گوش بسپاریم. جمعی از کاربران هم پس از انتشار عکس‌های دو نفره این دو عنوان می‌کنند حجاب سحر قریشی از زمانی که او در ایران بود بیشتر است و این چندان عجیب نیست چراکه او می‌خواهد موقعیت خود در ایران را نیز حفظ کنند.
جدا از کاربرانی که به انتقاد از ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو پرداختند طرفداران این دو با انتشار خبرهای پیرامون آنها خوشحالی خود را از این اتفاق مطرح می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала