زن 100 ساله ای می گوید آرامش، دلیل طول عمرش است

© Depositphotos.com / Monkeybusinessپیرمرد 111 ساله راز طول عمر خود را در میان نهاد
پیرمرد 111 ساله راز طول عمر خود را در میان نهاد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2022
اشتراک
یکی از زنان ساکن انگلیس که 100 سالگی تولد خود را جشن گرفته، آرامش درونی را دلیل طول عمر خود خواند. این خبر توسط نشریه لوتون تودی منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، خانم لوئیزا پیرسون، اهل شهر لوتون، استان بدفوردشایر، در سال 1922 به دنیا آمد. وی در 14 سالگی تحصیل در مدرسه را رها کرد و در یک نانوایی و در طول سالهای جنگ جهانی دوم در مزرعه مشغول به کار شد. این زن بریتانیایی به یاد می آورد: "این کار بسیار سخت، اما فوق العاده عالی بود."
خانم لوئیزا بعد از جنگ به عنوان نظافتچی مشغول به کار شد و دخترش را بزرگ کرد. پیرسون راز طول عمر خود را توانایی حفظ نگرش روانشناختی مثبت می داند. این زن صد ساله گفت "من نگران هیچ چیز نیستم. شما فقط باید به زندگی ادامه دهید و بیشتر لبخند بزنید، ".
پیرسون از دوران جوانی عاشق موسیقی و رقص است، سلایق او در طول سال ها تغییر کرده است، اما او یکی از طرفداران پر و پا قرص گروه سوئدی ABBA است. دوستان، یک دختر و دو نوه به نزد این زن انگلیسی آمدند تا صدمین سالگرد تولد او را تبریک بگویند.
پیش از این تیم تانگمن، مرد دراز عمر 101 ساله اهل ایالات متحده آمریکا دلیل طول عمر خود را عشق به بازی بولینگ اعلام کرده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала