افزایش قیمت تسلا برای دومین بار طی یک هفته در چین و آمریکا

CC BY-SA 2.0 / Steve Jurvetson / افزایش قیمت تسلا برای دومین بار طی یک هفته در چین و آمریکا
افزایش قیمت تسلا برای دومین بار طی یک هفته در چین و آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.03.2022
اشتراک
برای دومین بار طی یک هفته شرکت تسلا سازنده خودروهای الکتریکی ایالات متحده قیمت‌ محصولات خود را در چین و ایالات متحده افزایش داد.
به گزارش اسپوتنیک، شرکت تسلا (TSLA.O) روز سه‌شنبه قیمت‌ها را در چین و ایالات متحده افزایش داد تا دومین افزایش خود در کمتر از یک هفته گذشته، پس از اینکه ایلان ماسک، بنیانگذار آن، گفت که سازنده خودروهای الکتریکی ایالات متحده با فشار تورمی قابل توجهی مواجه شده است.
این افزایش‌ها در حالی صورت می‌گیرد که هزینه‌های مواد خام افزایش یافته است و به دلیل بحران حمله روسیه به اوکراین بدتر شده است و ماسک روز یکشنبه گفت که خودروساز و شرکت موشکی Space X در زمینه‌هایی مانند مواد خام و لجستیک با فشار مواجه شده است.
وب سایت خود نشان داد که این شرکت قیمت تمام مدل های خود را در ایالات متحده افزایش داد.در چین، قیمت برخی از محصولات مدل ۳ و مدل Y ساخت چین را بلافاصله پس از افزایش در ۱۰ مارس حدود ۵ درصد افزایش داد. تسلا از اظهار نظر خودداری کرد.
پس از افزایش قیمت در چین، خودروی برد بلند مدل Y ۳۷۵۹۰۰ یوان (۵۸۹۵۲.۶۸ دلار) قیمت دارد که نسبت به ۱۰ مارس که قیمت آن ۱۰۰۰۰ یوان افزایش یافت، ۱۸۰۰۰ یوان افزایش داشت.
برچسب قیمت واحد مدل ۳ پرفورمنس پس از افزایش ۱۸۰۰۰ یوان در روز سه شنبه ۳۶۷۹۰۰ یوان بود که به دنبال افزایش ۱۰۰۰۰ یوانی پنج روز پیش بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала