پوتین به بنت: ارتش اوکراین از مهمات خوشه‌ای استفاده می کند

© Sputnik / Aleksei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین به بنت: ارتش اوکراین از مهمات خوشه‌ای استفاده می کند
پوتین به بنت: ارتش اوکراین از مهمات خوشه‌ای استفاده می کند

 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2022
اشتراک
رئیس جمهور فدراسیون روسیه در تماس تلفنی خود با نخست وزیر اسرائیل، به گلوله باران وحشیانه نیروهای مسلح اوکراین در مرکز دونتسک اشاره کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی کرملین، اعلام کرد: ولادیمیر پوتین رئیس‌ جمهور روسیه و نفتالی بنت نخست‌ وزیر اسرائیل در طی گفتگوی تلفنی درباره وضعیت اجرای عملیات ویژه برای حفاظت از جمهوری‌ های دونباس گفتگو کردند.
خاطرنشان می شود که این تماس به ابتکار طرف اسرائیلی انجام شده است.
در این گزارش آمده است: در این زمینه، ولادیمیر پوتین توجه نفتالی بنت را به اقدام وحشیانه جدید ارتش اوکراین - حمله موشکی امروز به محله مرکزی دونتسک با استفاده از مهمات خوشه‌ای که منجر به تلفات متعدد در بین غیرنظامیان این شهر شد، جلب کرد.
به نوبه خود بِنِت، رئیس جمهور روسیه را از تماس های اخیر در مورد مسائل اوکراین با رهبران سایر کشورها مطلع کرد. پوتین همچنین ارزیابی از روند مذاکرات نمایندگان روسیه و اوکراین را که این روزها در قالب یک تماس ویدئویی در جریان است، به اشتراک گذاشت؛ رهبران همچنین توافق کردند که گفتگوها را ادامه دهند.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی را برای غیرنازی سازی و غیر نظامی کردن اوکراین آغاز کرد. نیروهای مسلح روسیه می گویند که آنها فقط زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی را هدف قرار می دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала