هو و خشم هواداران پاری‌سن‌ژرمن از دو فوق ستاره‌ی این تیم +عکس، ویدئو

© REUTERS / Ricardo Moraes Бразильский футболист Неймар после Кубка Америки в Рио-де-Жанейро
Бразильский футболист Неймар после Кубка Америки в Рио-де-Жанейро  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2022
اشتراک
روز گذشته مسی و نیمار هنگام اعلام ترکیب پاری سن‌ژرمن در پارک د پرنس توسط هواداران هو شدند.
به گزارش اسپوتنیک، بازی ناامیدکننده "نیمار‌ جونیور" و "لیونل مسی"، دو فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن برابر رئال مادرید که به حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا منجر شد، در جریان دیدار ظهر یک‌شنبه 13 مارس مقابل بوردو، این دو بازیکن به‌ شدت از سوی هواداران پی‌اس‌جی مورد انتقاد قرار گرفتند.
طبق گفته هواداران پاری‌سن‌ژرمن، مسی و نیمار، ستاره‌های پیشین بارسلونا در هر دو دیدار رفت و برگشت نمایش خوبی از خود نشان ندادند و همین امر باعث خشم و عصبانیت آنان شد. تنها بازیکنی که تشویق شد امباپه بود.كيليان امباپه پس از به ثمر رساندن در دقیقه 24 گل اول پاریسی‌ها مقابل بوردو را به ثمر رساند و از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت.
رسانه‌های فرانسوی در واکنش به این اتفاقات نوشتند: "امباپه تشویق شد و نیمار و مسی هو شدند!" نکته قابل توجه دیدار دو تیم رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن این بود که پاریسی‌ها تا دقیقه 60 بازی برگشت با نتیجه 2 بر صفر در مجموع دو مسابقه از کهکشانی‌ها پیش بودند، اما کریم بنزما، فوق‌ستاره این روزهای فوتبال جهان با یک هتریک به یادماندنی پاریسی‌ها را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد.
هواداران پاری‌سن‌ژرمن در آغاز بازی مقابل بوردو و به هنگام خوانده شدن نام مسی و نیمار توسط گوینده ورزشگاه "پارک دو پرنس" این دو را با صدای بلند هو کردند. انتقاد هواداران پی‌اس‌جی از این دو به حدی رسید که مسئولان ورزشگاه تصمیم به بلند کردن صدای موزیک در "پارک دو پرنس" گرفتند تا میزان سوت‌های اعتراضی نسبت به مسی و نیمار شنیده نشود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала