ملیتوپل و خرسون تحت کنترل کامل ارتش روسیه است

© Sputnik / Ольга Балашова /  مراجعه به بانک تصاویر سرهنگ ژنرال میخائیل مزینتسف رئیس مرکز مدیریت دفاع ملی روسیه
سرهنگ ژنرال میخائیل مزینتسف رئیس مرکز مدیریت دفاع ملی روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2022
اشتراک
ژنرال میزنتسیف بیان داشت که ملیتوپول و خرسون تحت کنترل ارتش روسیه هستند.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال میخاییل میزنتسیف رئیس مرکز کنترل دفاع ملی روسیه گفت که نظامیان اوکراینی همچنان از " حالت آتش بس" برای سازمان دهی مجدد و بازیابی توانایی رزمی خود استفاده می کنند.
به گفته ی وی با استفاده از کنترل عینی از جمله استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، نیروهای مسلح روسیه دائما تمامی تغییرات وضعیت در مسیرهای بشردوستانه را ثبت می کنند.
وی گفت که از ده مسیر پیشنهادی روسیه، مقامات اوکراین تا به امروز تنها بر روی سه مسیر به توافق رسیده اند، اما در عین حال، بار دیگر با یک کریدور بشردوستانه در فدراسیون روسیه موافقت نکرده اند. روسیه با یازده کریدور بشردوستانه اضافی پیشنهاد شده توسط کیف در مسیرهای کیف، زاپوروژیه، ماریوپل، لوگانسک و دونتسک موافقت کرد.
میزینتسف خاطرنشان کرد که در همان زمان، درخواست های طرف اوکراینی برای تحویل محموله های بشردوستانه به ملیتوپل و خرسون پوچ به نظر می رسد. بار دیگر به اطلاع شما می‌رسانیم که این شهرها تحت کنترل کامل ما هستند، جمعیت آن‌ها به زندگی مسالمت‌آمیز خود ادامه می‌دهند و از سوی فدراسیون روسیه همه چیز لازم را فراهم می‌کنند. هیچ مشکلی در ارائه کمک به ساکنان این شهرک‌ها وجود ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала