سقوط پهپاد در رومانی در فاصله ۱۰۰ کیلومتری از مرز اوکراین

© Photo / 樱井千一سقوط پهپاد در رومانی در فاصله ۱۰۰ کیلومتری از مرز اوکراین
سقوط پهپاد در رومانی در فاصله ۱۰۰ کیلومتری از مرز اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2022
اشتراک
یک هواپیمای بدون سرنشین در حیاط خانه ای در رومانی در ۱۰۰ کیلومتری مرز اوکراین سقوط کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از ساکنان رومانی یک پهپاد ناشناس را در حیاط خانه خود پیدا کرد و آن را به پلیس گزارش داد، پرونده به دادستانی شهرستان کلوژ منتقل شد، تحقیقات در مورد واقعیت پرواز غیرمجاز در حال انجام است.
سرویس مطبوعاتی پلیس این شهرستان گفت: پلیس اداره ششم پلیس روستایی ناسائودی از یک مرد اهل کمون دومیترا پیامی دریافت کرد که یک مدل کوچک از یک هواپیمای بدون سرنشین را در نزدیکی خانه پیدا کرد.
ماموران پلیس به دلیل پرواز غیرمجاز تحقیقات جنایی را آغاز کردند. پلیس در تفسیری به لیبرتاتئا گفت که نمی تواند به طور دقیق مشخص کند که آیا این پهپاد نظامی است یا خیر، هیچ علامت شناسایی روی آن وجود ندارد. همچنین مشخص نیست که آیا این پهپاد قبل از سقوط دارای دوربین بوده است یا خیر.
شهر زاگرب - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2022
یک شی ناشناس در شهر زاگرب از آسمان سقوط کرد و صدای انفجار شنیده شد
این پهپاد در حدود ۱۰۰ کیلومتری مرز اوکراین سقوط کرد. این پرونده به دادسرای عمومی در دادگاه تجدیدنظر کلوژ ارجاع شد.
پهپادی در شب جمعه ۱۱ مارس در یک منطقه سبز در یکی از مناطق زاگرب پایتخت کرواسی سقوط کرد صدای انفجار شنیده شد، یک گودال ایجاد شد. پلیس دو چتر نجات را در همان نزدیکی پیدا کرد. احتمالاً این می تواند یک پهپاد استریژ ساخت شوروی باشد که از اوکراین وارد شده است.
روز یکشنبه، لاشه هواپیمای بدون سرنشین از گودال خارج شد. همچنین از استخراج یک "جعبه سیاه" خبر داده شد که قرار است سوابق آن رمزگشایی شود.
ماریو بانوزیچ وزیر دفاع کرواسی، با بیان اینکه قطعات پهپاد حاوی آثار منفجره و وجود بمب هوایی ساخت شوروی است، گفت که این حادثه با همکاری شرکای ناتو در حال بررسی است. رئیس جمهور این کشور روز دوشنبه خواستار تخصیص فوری بودجه از دولت برای تقویت پدافند هوایی شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала