اختلال بزرگ در سایت‌ های رسمی اسرائیل

© AP Photo / Richard Drewاختلال بزرگ در سایت‌ های رسمی اسرائیل
اختلال بزرگ در سایت‌ های رسمی اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2022
اشتراک
سایت‌ های رسمی متعلق به اسرائیل از دقایقی پیش دچار اختلال شده و از دسترس خارج شده‌ اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، رسانه‌ های اسرائیلی از عدم دسترسی کاربران رسمی و دولتی به سایت‌ های این کشور خبر دادند، بر اساس گزارشات سایت ها قطع شده و حتی وزرا نیز قادر به ورود نیستند.
این رسانه‌ ها از اختلال تمامی سایت‌ های مربوط به وزارتخانه‌ های مختف اسرائیلی اطلاع دادند، در حالیکه مسئولین این کشور تاکنون در این رابطه سکوت اختیار کرده و رسانه‌ ها هم علتی برای آن اعلام نمی‌کنند.
شبکه تلویزیونی اسرائیلی کان با تایید این خبر از این حادثه به عنوان فروپاشی سایت های وزارتخانه‌ های اسرائیل نام برد و تاکید کرد هنوز امکان دسترسی به این سایت ها امکان پذیر نشده است.
کدام مراکز نظامی در حمله موشکی سپاه مورد هدف قرار گرفت؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2022
کدام مراکز نظامی در حمله موشکی سپاه مورد هدف قرار گرفتند؟
پایگاه عبری زبان buzznet هم در این رابطه نوشت: کاربران اسرائیلی مشکلات زیادی در باز کردن صفحات داخلی دارند و سایت‌‌هایی همچون سایت پست اسرائیل و پیشخوان دولت gov.il برای مدتی از دسترس خارج و اکنون نیز دسترسی به آن با دشواری صورت می‌پذیرد.
این رسانه ادعا کرد: تهاجم سایبری صورت گرفته همزمان با افزایش تنش و تقابل بین ایران و اسرائیل مسئله‌ ای قابل تامل است.
هاآرتص هم بعد از حدود یک ساعت سکوت در صدر صفحه اول تارنمای خود از احتمال حمله سایبری به اسرائیل سخن گفت و نوشت: امشب اکثر سایت‌های دولتی از وزارت امور داخلی گرفته تا بهداشت و دادگستری و رفاه و حتی سایت دفتر نخست وزیری اسرائیل نیز دسترس خارج شده است.

این رسانه عبری زبان به نقل از یک منبع امنیتی اسرائیلی خبر داد اسرائیل مورد تهاجم بزرگ و گسترده سایبری قرار گرفته است.

این منبع به هاآرتص خبر داد: بعد از وقوع این تهاجم نهادهای پدافندی و مقر مرکزی سایبری به حال آماده باش در آمدند تا حجم زیان‌ها را ارزیابی کنند.
در همین حال نگرانی‌ها از هدف قرار گرفتن سایت‌های راهبردی و زیربنایی اسرائیل همچون برق و آب هم وجود دارد و ارزیابی‌ها در مورد احتمال هدف قرار گرفتن آنها مورد بررسی قرار می‌گیرند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала