رسانه های اوکراینی: مزدوران کانادایی از طریق ورشو برای نبرد اعزام می شوند+ویدیو

© Photo / Official web site of the MoD of Ukraine رسانه های اوکراینی: مزدوران کانادایی از طریق ورشو برای نبرد اعزام می شوند+ویدیو
رسانه های اوکراینی: مزدوران کانادایی از طریق ورشو برای نبرد اعزام می شوند+ویدیو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2022
اشتراک
رسانه های اوکراینی ویدئویی را منتشر کردند که ادعا می شود مزدوران کانادایی در فرودگاه ورشو برای نبرد با روسیه حضور دارند.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های اوکراینی ویدئویی منتشر کرده‌اند که در آن مزدوران کانادایی از طریق ورشو به اوکراین می‌روند تا با نیروهای فدراسیون روسیه "جنگ" کنند.
نشریه Strana.ua ویدئویی را در تلگرام منتشر کرده است که در آن گروهی از افراد در لباس های نظامی شده را نشان می دهد: "شهروندان کانادایی قصد دارند در اوکراین بجنگند. فرودگاه ورشو".
پیش از این، ایگور کوناشنکوف، نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه از انتقال مزدوران خارجی به اوکراین خبر داده بود که دست به خرابکاری و حمله به تجهیزات نظامی روسیه و همچنین هواپیماها می زنند. وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد که تمامی حملات مزدوران خارجی با استفاده از تسلیحاتی که غرب به کی‌یف عرضه می‌کند، انجام می‌شود: سامانه‌های ضدتانک Javelin (ایالات متحده آمریکا)، NLAW (بریتانیا) و سامانه‌های دفاع هوایی قابل حمل انسان استینگر که نیاز به آموزش جدی دارند.
دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین نیز به نوبه خود گفت که تعداد کل درخواست‌های خارجی‌ها برای شرکت در درگیری از طرف اوکراین به 20000 نفر رسیده است. به گفته وی، ما در مورد "پیشکسوتان و داوطلبان باتجربه از 52 کشور" صحبت می کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала