تصویر پرتاب ذرات تنفسی در فرد بدون ماسک +ویدئو، عکس

© REUTERS / Aly Songماسک
ماسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2022
اشتراک
کلیپ ۱۰ ثانیه‌ای که به شما یادآور می‌شود به چه دلیلی باید در مکان‌های عمومی از ماسک استفاده کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی آموزشی بسیار کوتاه در فضای مجازی منتشر می‌شود تا افراد با مفاهیمی چون: مفهوم ذرات تنفسی در بیماری‌های واگیردار، نحوه پرتاب و نشست ذرات تنفسی حین سخن گفتن، تصور ماسک زدن روی این دهان و تغییری که ایجاد می‌شود و اینکه چرا باید در مکان‌های شلوغ و عمومی ماسک زد آشنا کند تا آنها با تمایل بیشتری در مکان‌های عمومی برای حفظ سلامت خود و اطرافیانشان از ماسک استفاده کنند.
کاربران بسیاری عنوان می‌کنند در ایران در آستانه‌ی سال نو خیابان‌ها و مکان‌های عمومی شلوغ می‌باشند و غالب مردم به دلیل اینکه واکسن زده‌اند از استفاده از ماسک خودداری می‌کنند. اما باید توجه داشت که ذرات تنفسی حین صحبت کردن و یا عطسه کرد در محیط اطراف شخص پخش می‌شود و اگر فرد دچار بیماری واگیردار باشد افراد حاضر در آن محیط نیز دچار بیماری می‌شوند.
این کاربران جدا از اینکه به استفاده از ماسک در مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد تاکید دارند به استفاده از ماسک مناسب که محدوده‌ی بینی و دهان را پوشش دهد نیز توصیه می‌کنند. کاربران امیدوارند مردم مراقبت‌های لازم و توصیه‌های بهداشتی در جهت قطع زنجیره کرونا را به کار بگیرند تا از خود و عزیزانشان محافظت کرده باشند.
جمعی از کاربران نیز ضمن ابراز تاسف از اینکه مردم کرونا را همچون قبل در نظر نمی‌گیرند و با بی‌تفاوتی از کنار آن رد می‌شود عنوان می‌کنند این همه‌گیری همچنان ادامه دارد و هر روز سویه‌های جدیدی از آن انتشار می‌یابد بنابراین بهتر است اقدامات و مسائل بهداشتی را چه در خانه و چه در محیط بیرون از خانه به درستی انجام داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала