ایرانی‌هایی که با سلبریتی خارجی ازدواج کردند +عکس، ویدئو

© AP Photo / Invision / Eric JamisonПоп-певица Бритни Спирс на красной дорожке Billboard Music Awards в Лас-Вегасе, США
Поп-певица Бритни Спирс на красной дорожке Billboard Music Awards в Лас-Вегасе, США - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2022
اشتراک
ایرانی‌هایی که با شخصیت‌های شناخته شده غیرایرانی ازدواج کردند و غالبا حواشی آنها در فضای مجازی منتشر می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، برخی افراد ایرانی با چهره‌های معروف جهان ازدواج کرده‌اند که به واسطه‌ی حضور آنها در زندگی‌شان برای خود شخصیت شناخته شده و معروف در میان کاربران ایرانی شده‌اند و گاهی اوقات خبرهایی از آنها در فضای مجازی سر و صدا می‌کند.
از این افراد می‌توان به سام اصغری که با بریتنی اسپیرز خواننده معروف آمریکایی ازدواج کرده است اشاره کرد. ایرینا شایک، مدل معروف روس که با علی کاووسی متولد تهران، بزرگ شده آمریکا است یکی دیگر از این نوع ازدواج‌هاست.
شیوا صفایی در خانواده حدید‌ها، محمد حدید اصلتا اردنی – فلسطینی است و سال‌هاست که در کالیفرنیا زندگی می‌کند. او اگرچه در برج سازی صاحب نام است و ساختما‌ن‌های مجلل زیادی در آمریکا ساخته، اما بیش از همه به عنوان پدر دو سلبریتی معروف دنیای مد یعنی بلا و جی جی حدید شناخته می‌شود و به همین دلیل شهرت زیادی دارد. او با شخصی دیگری ازدواج کرده است.
کلارنس و سپیده که سال گذشته در خلال رقابت‌های جام ملت‌های اروپا کلارنس سیدروف فوتبالیست معروف هلندی روی خط برنامه تلویزیون ایران آمد و بعد از صحبت‌های فنی کمی فارسی حرف زد و از آشپزی ایرانی گفت. او به تازگی به تشویق همسرش به اسلام گروید.
کاربران ایرانی عنوان می‌کنند ایرانی‌ها در سراسر دنیا پخش شده‌اند و از آنجایی که خصوصیت خاص و ویژه‌ای دارند غالب مردم غیرایرانی از معاشرت با آنان لذت می‌برند. این کاربران بر این باورند ک ایرانیان افراد بسیار باهوش و موفق هستند که به نمونه‌های زیادی از این افراد در نقاط مختلف جهان اشاره کرد و از جهتی شاهد چنین ازدواج‌هایی نیز هستیم.
جمعی از کاربران هم به ازدواج برخی هنرمندان و بازیگران ایرانی با افراد خارجی و غیرایرانی اشاره می‌کنند و معتقدند هر یک از این ازدواج‌ها در جای خود جذابیت و چالش‌های مختص به خود دارند. کاربرانی نیز برای درخشیدن و موفقیت بیشتر، ایرانیان در سراسر دنیا دعا می‌کنند و امیدوارند همه‌ی مردم جهان در آرامش زندگی کنند و غرق خوشبختی باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала