روزنامه نگار آمریکایی از برتری نظامی روسیه خبر داد

© Sputnik / Vladimir Sergeev /  مراجعه به بانک تصاویر موشک هایپرسونیک "کینژال"
موشک هایپرسونیک کینژال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2022
اشتراک
روسیه یک سلاح استراتژیک ساخته که از زرادخانه آمریکا برتر است و این یک "شکست فاجعه بار" برای کاخ سفید می باشد.
به گزارش اسپوتنیک، چنین دیدگاهی توسط دیوید گلدمن روزنامه نگار آمریکایی در مقاله خود برای نشریه The American Conservative بیان شده است.
به گفته وی، تسلیحات راهبردی جدید روسیه شامل سامانه‌های ابر صوت با موشک‌های هسته‌ای پرتاب شونده از زمین و زیر آب است که هرگونه دفاعی از ایالات متحده در برابر آنها ناتوان است و همچنین اس-500،"بهترین سامانه‌ موشکی ضدهوایی در جهان" می باشد.
آمریکایی ها درباره برتری های جنگنده سوخو-75 صحبت کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.09.2021
آمریکایی ها درباره برتری های جنگنده سوخو-75 صحبت کردند
گلدمن افزود که کلاهک های ابر صوت و موشک های بالستیک ضد کشتی چین با مهمات متعارف نیز می توانند بر پدافند هوایی ناوهای هواپیمابر آمریکایی غلبه کنند.
این روزنامه نگار گفت که واشنگتن باید به این فکر کند که چگونه روسیه و چین توانستند در زمینه وسایل پرنده ابر صوت به برتری استراتژیک کامل دست یابند.
گلدمن در پایان می نویسد: "و این واقعیت که ما عقب هستیم، شکست فاجعه‌بار نخبگان دو حزبی آمریکا است که مبالغ هنگفتی را خرج می‌کنند و برای ماجراجویی‌های خارجی خون می‌ریزند و منابع واقعی قدرت ملی، مزیت‌های فناوری و صنعت ما را نادیده می‌گیرند".
پیش از این، در 7 فوریه، اسکات ریتر، افسر اطلاعاتی سابق تفنگداران دریایی ایالات متحده، ، در مقاله خود نوشته بود که شرکت در جنگ علیه روسیه بر سر اوکراین برای ارتش آمریکا خودکشی خواهد بود.
این مامور سابق اطلاعاتی تاکید کرد که جنگ با روسیه با آنچه که ارتش آمریکا تا به حال با آن روبرو شده بود متفاوت خواهد بود. به گفته وی، ارتش آمریکا برای جنگ با فدراسیون روسیه سازماندهی شده ، آموزش دیده و مجهز نیست. علاوه بر این، دکترین آمریکایی، مشارکت در درگیری مسلحانه در مقیاس بزرگ را در نظر نمی گیرد.
ریتر معتقد است که جنگ متعارف با روسیه منجر به شکست بی سابقه ای برای ارتش آمریکا خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала