دو نفری که حق تماس تلفنی مستقیم با ملکه انگلیس را دارند، معرفی شدند

© Sputnik / Sergey Guneev  /  مراجعه به بانک تصاویر Королева Великобритании Елизавета II во время торжественной церемонии празднования 70-летия высадки союзников в Нормандии.
Королева Великобритании Елизавета II во время торжественной церемонии празднования 70-летия высадки союзников в Нормандии. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2022
اشتراک
جاناتان ساچردوتی، روزنامه‌نگار بریتانیایی اعلام کرد تنها دو نفر می‌توانند مستقیماً با ملکه الیزابت دوم تماس بگیرند. نسریه دیلی اکسپرس نام این دو نفر را ذکر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ساچردوتی ادعا می کند که در بیشتر موارد تماس مستقیم با الیزابت دوم غیرممکن است. معمولاً یکی از کارمندان او تلفن را برمی‌دارد و تنها پس از صحبت با او ممکن است خود ملکه تلفن را پاسخ دهد. حتی پسران و نوه های او از جمله شاهزاده ها چارلز، ویلیام و هری نیز باید از این تشریفات عبور کنند.
الیزابت دوم ملکه انگلیس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.02.2022
ملکه انگلستان به مشکلات سلامتی خود اعتراف کرد
با این حال، به گفته روزنامه نگار بریتانیایی ، الیزابت دوم یک تلفن همراه شخصی نیز دارد. این یک گوشی هوشمند سامسونگ با یک ماژول رمزگذاری اضافی نصب شده در سرویس اطلاعاتی MI-6 انگلیس است. فقط پرنسس آن، دخترش، ، و جان وارن، مدیر مسابقات اسب دوانی ملکه، مجاز به تماس با این شماره هستند. جان وارن مشاور ملکه در مسائل مربوط به اسب ها است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала