واکنش دبیرکل ناتو به تحریم‌ روسیه: هیچکس این تحریم‌ را نمی‌خواهد، این تحریم‌ها بر همه تأثیر می‌گذارد

© REUTERS / Laura Hasaniواکنش دبیرکل ناتو به تحریم‌ روسیه: هیچکس این تحریم‌ را نمی‌خواهد، این تحریم‌ها بر همه تأثیر می‌گذارد
واکنش دبیرکل ناتو به تحریم‌ روسیه: هیچکس این تحریم‌ را نمی‌خواهد، این تحریم‌ها بر همه تأثیر می‌گذارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2022
اشتراک
ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو در پاسخ به این سوال که آیا تحریم های سخت علیه روسیه می تواند صلح را بازگرداند؟ گفت که هیچ‌کس این تحریم‌ها را نمی‌خواهد، این تحریم‌ها بر همه تأثیر می‌گذارد.
به گزارش اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو اعلام کرد که اعمال تحریم‌ها علیه روسیه از سوی کشورهای عضو این ائتلاف در اروپا، حمایت از اوکراین در شرایط کنونی است، اما تاکید کرد که این اقدامات بر همه تأثیرگذار است.
او گفت: "ما تحریم‌های بی‌سابقه‌ای را علیه روسیه اعمال می‌کنیم... هیچ‌کس این تحریم‌ها را نمی‌خواهد، این تحریم‌ها بر کل جهان، از جمله کشورهایی که این تحریم‌ها را اعمال می‌کنند، تاثیر می‌گذارد. اما در عین حال، ما موظف هستیم که پاسخ دهیم و این اقدام را انجام دهیم."
ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2022
دبیر کل ناتو: نیروهای مسلح و هواپیما به اوکراین اعزام نخواهیم کرد
وی در پاسخ به این سوال که آیا تحریم های سخت علیه روسیه می تواند صلح را بازگرداند؟ گفت که هیچ‌کس این تحریم‌ها را نمی‌خواهد، این تحریم‌ها بر همه تأثیر می‌گذارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала