نام غیر معمول دختر نوزاد ایلان ماسک

© AP Photo / Susan Walshایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی
ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2022
اشتراک
ایلان ماسک، رئیس میلیاردرشرکت های آمریکایی اسپیس ایکس و تسلا، و گریمز خواننده کانادایی صاحب یک دختر شدند که توسط یک مادر اجاره ای به دنیا آورده شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه ایندیپندنت، به این دختر نام غیر معمول Exa Dark Sideræl داده شده اما به گفته گرایمز، آنها به سادگی او را ایگرگ (Y) صدا می کنند.
خانم گرایمز ضمن توضیح دادن این اسم گفت: Exa واحد اندازه گیری اگزافلاپس را نشان می دهد - یک کوئینتیلیون برای محاسبه نقطه شناور در ثانیه، Dark کلمه انگلیسی به معنای تاریک مترادف با ماده تاریک و ناشناخته و Sideræl ،املای الفی کلمه sidereal با زمان ستاره ای مرتبط است.
ایلان ماسک   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.02.2022
ایلان ماسک مظنون به تجارت داخلی سهام تسلا است
برای ماسک 50 ساله، این هفتمین فرزند است، گرایمز 33 ساله برای دومین بار مادر شد. پسر اول ماسک و گرایمز، به نام X Æ A-XII، تقریبا دو ساله است و پدر و مادرش او را "بچه X" صدا می زنند.
سپتامبر سال گذشته، این میلیاردر آمریکایی و خواننده پاپ کانادایی از جدایی خود خبر دادند اما گفتند فرزندان خود را بطور مشترک تربیت خواهند کرد. قبل از آن، آنها به مدت سه سال با هم زندگی می کردند.
گرایمز (انگلیسی: Grimes؛ زادهٔ ۱۷ مارس ۱۹۸۸) موسیقی‌دان و خواننده اهل کانادا است و شریک زندگی ایلان ماسک (۲۰۱۸-۲۰۲۱) بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала