واکنش وزارت دفاع روسیه به ادعای حمله هوایی به ماریوپل

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه
وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ادعای حمله هوایی به ماریوپل یک تحریک کاملاً سازماندهی شده است.
به گزارش اسپوتنیک. ژنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: گزارش ها مبنی بر ادعای حمله هوایی روسیه به بیمارستان شماره 3 ماریوپل یک تحریک کاملاً سازماندهی شده توسط رژیم کی یف برای حفظ هیجان ضد روسی در میان مخاطبان غربی است؛ هواپیماهای روسیه در منطقه ماریوپول مطلقاً هیچ هدفی را روی زمین مورد هدف ندادند.

کوناشنکوف به خبرنگاران گفت: من به طور جداگانه در مورد تحریک اطلاعاتی رژیم کی یف با ادعای "حمله" هواپیماهای روسی در روز گذشته به بیمارستان شماره 3 ماریوپل صحبت خواهم کرد. پیش از هر چیز، متذکر می شوم که وزارت دفاع روسیه دیروز یک "رژیم آتش بس" برای تخلیه امن غیرنظامیان در شهر اعلام کرد. هوانوردی روسیه در منطقه ماریوپول مطلقاً هیچ مأموریتی برای ضربه زدن به اهداف روی زمین انجام نداد.
لاوروف: ماجرای زایشگاه ماریوپول صحت ندارد، این زایشگاه پایگاه افراطیون بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2022
لاوروف: ماجرای زایشگاه "ماریوپول" صحت ندارد، این زایشگاه پایگاه افراطیون بود
وی خاطرنشان کرد: تحلیل اظهارات نمایندگان رژیم ملی‌ گرای کی‌ یف، عکاس ها از بیمارستان هیچ شکی باقی نمی‌گذارد: "حمله هوایی" ادعایی، یک تحریک کاملاً سازمان‌ دهی شده برای حفظ هیجان ضد روسی در میان مخاطبان غربی است.

به گفته سخنگوی وزارت دفاع روسیه، طرف روس پیشتر بارها اعلام کرده بود که موسسات پزشکی در ماریوپل از جمله بیمارستان شماره 3 کار تمام وقت خود را در پایان فوریه متوقف کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала