ناخوشایند ترین ویژگی آیفون جدید SE اعلام شد

© Apple ScreenshotNew iPhone SE
New iPhone SE - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2022
اشتراک
شرکت اپل 8 مارس از آیفون SE (2022) رونمایی کرد که نسخه اصلی آن فقط 64 گیگابایت حافظه دارد. پورتال Android Authority نظرسنجی در بین خوانندگان خودانجام داد که طی آن مشخص شد که برای اکثریت کابران ، حافظه اندک آیفون جدید غیرقابل قبول است.
به گزارش اسپوتنیک، تقریباً 44٪ از پاسخ دهندگان به طور قاطع از جافظه 64 گیگابایتی گوشی های هوشمند جدید آیفون ناراضی بودند. این مقدار فضای ذخیره سازی ممکن است برای استفاده کامل از گجت جدید کافی نباشد، زیرا این گوشی هوشمند عکسبرداری با رزولوشن 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه را ارائه می دهد.
فقط بیش از 22 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اگر گوشی هوشمند از افزایش حافظه با استفاده از کارت های میکرو سی دی پشتیبانی کند، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی کافی خواهد بود. در این حالت، فایل های سیستم در حافظه دستگاه ذخیره می شوند، در حالی که عکس ها و فیلم های گرفته شده در کارت میکرو سی دی (microSD) ذخیره می شوند.
گوشی های آینده آیفون گران تر می شوند
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.02.2022
گوشی های آینده آیفون گران تر می شوند
در عین حال، 64 گیگابایت حافظه ثابت برای حدود 34 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی کافی است.
کاربر WhoozaWhatsis موضع خود را توضیح داد و گفت: "مردم می توانند گوشی با صفحه نمایش 4K و فضای ذخیره سازی کافی برای ذخیره تمام سوابق شخصی خود بخرند و حتی فیلم های مورد علاقه خود را برای تماشای آفلاین یا پخش مستقیم در تلویزیون را دانلود کنند. من بیشتر مجموعه دی وی دی خود را به لطف کارت 512 گیگابایت microSD روی گوشی خود دارم. گوشی 64 گیگابایتی بدون اسلات کارت SD به معنای یک نه اتوماتیک برای من است.".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала