وزارت دفاع روسیه: 90 درصد از فرودگاه‌های نظامی اوکراین از کار افتاده است

© Sputnik / Natalia Seliverstovaوزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد پیروزی روسیه بر داعش جواب داد.
وزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد پیروزی روسیه بر داعش جواب داد. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2022
اشتراک
نیروهای مسلح روسیه اعلام داشتند که 90 درصد از فرودگاه‌های نظامی اوکراین که بخش اصلی هوانوردی نظامی این کشور در آن مستقر بود، از کار انداخته‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام داشت: نیروهای مسلح روسیه 90 درصد از فرودگاه‌های نظامی اوکراین را که بخش اصلی هوانوردی نظامی این کشور در آن مستقر بود، از کار انداخته‌اند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه افزود: علاوه بر این، 146 هواپیمای جنگی از 250 هواپیما که در آغاز عملیات ویژه روسیه در کی‌یف حضور داشتند، منهدم شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه: 946 تن محموله بشردوستانه به اوکراین تحویل داده شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2022
وزارت دفاع روسیه: 946 تن محموله بشردوستانه به اوکراین تحویل داده شد
نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در جریان عملیات ویژه 2786 نقطه از زیرساخت‌های نظامی اوکراین را منهدم کرده‌اند. سیستم دفاع هوایی اوکراین در حال حاضر "ماهیت کانونی" دارد و نمی‌تواند به طور قابل توجهی با هوانوردی روسیه مقابله کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала