واتساپ تصمیم گرفت محدودیت جدیدی را برای کاربران برقرار کند

© Sputnik / Natalya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر واتساپ
 واتساپ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2022
اشتراک
در پبام رسام واتساپ محدودیت برای ارسال مجدد پیام ها ظاهر خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، توسعه دهندگان پیام رسان واتس اپ تصمیم گرفتند محدودیت جدیدی را برای کاربران اعمال کنند. خبر خبر مربوط به این محدودیت دیروز سه شنبه ، 8 مارس، در پورتال WABetaInfo منتشر شد.
به نوشته این نشریه، در نسخه جدید این پیام رسان با شماره 2.22.7.2 برای اندروید محدودیتی در ارسال پیام وجود خواهد داشت. بر اساس آن اگر کاربر پیامی با علامت "forwarded" (ارسال مجدد) دریافت کند، نمی تواند آن را همزمان به چندین چت گروهی ارسال کند. این پورتال در مطلب خود می نویسد : "اگر نیاز دارید یک پیام را به بیش از یک چت گروهی ارسال کنید، باید دوباره این پیام را انتخاب کنید و روی دکمه ارسال مجدد کلیک کنید.
واتساپ امکان پرداخت فوری به ارزهای دیجیتال را به کاربران خود عرضه می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2021
واتساپ امکان پرداخت فوری به ارزهای دیجیتال را به کاربران خود عرضه می کند
خاطرنشان می شود که امروزه این محدودیت فقط برای آن دسته از پیام هایی اعمال می شود که از زمان ارسال توسط کاربر اصلی، پنج بار یا بیشتر ارسال مجدد شده اند. آنها به‌عنوان "پیام ارسال‌شده مکرر" علامت‌گذاری شده‌اند و می‌توانند هر بار فقط به یک چت ارسال شوند.
کارشناسان پورتال پیشنهاد کردند که محدودیت جدید واتساپ باید از کاربران در برابر اطلاعات نادرست و جعلی محافظت کند. زمانی که نوآوری به اجرا در خواهد آمد، مشخص نشده است.
پیش از این اطلاع حاصل شده بود که واتساپ برای گوشی های هوشمند دارای سیستم های عامل آی او اس و اندروید دارای ویژگی جدیدی خواهد بود. توضیح داده شده بود که این پیام رسان امکانات را برای کاربرانی که می خواهند در مورد محتوای بحث برانگیز شکایت کنند، گسترش می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала