آمریکا: قراردادهای موجود حامل های انرژی از روسیه باید ظرف 45 روز اجرا شوند

© Sputnik / Maxim Blinovقراردادهای موجود حامل های انرژی از روسیه باید ظرف 45 روز اجرا شوند
قراردادهای موجود حامل های انرژی از روسیه باید ظرف 45 روز اجرا شوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2022
اشتراک
جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت، شرکت های آمریکایی 45 روز فرصت خواهند داشت تا قراردادهای موجود را قبل از اجرایی شدن ممنوعیت واردات انرژی از روسیه اجرا کنند؛ قراردادهای جدید ممنوع است.
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی کاخ سفید گفت، شرکت های آمریکایی 45 روز فرصت خواهند داشت تا قراردادهای موجود را قبل از اجرایی شدن ممنوعیت واردات انرژی از روسیه اجرا کنند؛ قراردادهای جدید ممنوع است.

ساکی گفت: "دستور اجرایی ممنوعیت واردات انرژی، قراردادهای جدید را ممنوع می کند. قراردادهای موجود، 45 روز فرصت دارند تا اجرا شوند."

به گفته سخنگوی کاخ سفید، ایالات متحده در سال گذشته بیش از میانگین نفت و گاز تولید کرده است؛ ساکی گفت: "پیش بینی می شود سال آینده از نظر تولید نفت و گاز رکورددار باشد."
جو بایدن، رئیس جمهور امریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2022
گزارش و تحلیل
دیلی میل (بریتانیا): آیا بایدن از نفت روسیه دست خواهد کشید؟


جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، با وجود رکوردشکنی قیمت داخلی بنزین، فرمانی مبنی بر ممنوعیت واردات انرژی از روسیه امضا کرد. بر اساس بیانیه کاخ سفید، این فرمان واردات و هرگونه اقدامی با هدف دور زدن تصمیم رئیس جمهور و همچنین تلاش برای تبانی با چنین اهدافی را ممنوع می کند. در این دستور آمده است: "استثنائات ممنوعیت واردات ممکن است توسط قانون، بخشنامه یا مجوز ایجاد شود."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала