رئیسی بر افزایش نظارت برای ثبات قیمت در بازار تاکید کرد

© Photo / IRNAرئیسی بر افزایش نظارت برای ثبات قیمت در بازار تاکید کرد
رئیسی بر افزایش نظارت برای ثبات قیمت در بازار تاکید کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2022
اشتراک
رئیس جمهور ایران: ما به مردم قول دادیم بسترهای اقتصادی را اصلاح کنیم و یکی از کارهایی که در دولت دنبال می‌شود اصلاح بسترهای فسادزا همانند صدور مجوزها و امضاهای طلایی است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران برنامه دولت را هدایت نقدینگی به سمت تولید اعلام کرد و گفت: مدیریت نقدینگی اگر به سمت تولید باشد، بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد که این کار را دولت آغاز کرده است.
وی به طرح‌های نیمه تمام در کشور هم اشاره و تصریح کرد: با ایجاد اعتماد و تضمین سود، بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در اتمام پروژه‌های نیمه تمام رغبت پیدا می‌کند.
رئیس جمهور ایران یکی دیگر از موانع رونق تولید را کندی صدور مجوز کسب و کارها اعلام کرد و با تشریح اقدامات دولت در این باره گفت: قانون سال‌ها بر تسهیل صدور مجوز کسب و کارها تاکید داشت اما در عمل چنین اتفاقی نمی‌افتاد. دولت سیزدهم به دنبال تکمیل درگاه ملی صدور مجوزها برای تسهیل در راه‌اندازی کسب و کارهاست که بخش عمده آن انجام شده است.
رئیسی اصلاح چرخه تامین مالی را از دیگر اقدامات دولت برای رفع موانع تولید برشمرد و گفت: دولت برای ضابطه‌مند کردن زنجیره تامین مالی، نظام تامین مالی یکپارچه را برای همه بانک‌ها تعریف کرده است.
رئیس جمهور ایران گفت: هر چقدر جلوتر می‌رویم امیدمان به آینده بیشتر می‌شود و این فراتر از شعار، مبتنی بر واقعیات و اعتقاد ماست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала