دیدار دانش‌آموز و معلم اول ابتدایی پس از نیم قرن +ویدئو

© Fotolia / Oneinchpunchازدواج پیرزن 102 ساله و پیرمرد 100 ساله در خانۀ سالمندان + عکس
ازدواج پیرزن 102 ساله و پیرمرد 100 ساله در خانۀ سالمندان + عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2022
اشتراک
یک آقای میانسال پس از ۵۱ سال به دیدار خانم معلم اول ابتدایی خود رفت.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از دیدار یک آقای میانسال با خانم معلم ابتدایی وی در فضای مجازی منتشر شده است که بازتاب‌های بسیار مثبتی از سوی کاربران به همراه داشته است. در این ویدئو آقای شاگرد ۵۱ سال پیش به درب منزل خانم معلم خود می‌‌رود و درب خانه او را می‌زند و با دیدار معلم خود با احترام به او سلام می‌کند و ضمن معرفی خود، دست خانم معلم کلاس اول خود را می‌بوسد و هر دو از دیدار تازه ابراز خوشحالی می‌کنند.
و در ادامه این دیدار خانم معلم از شاگردش که اکنون مردی میانسال است می‌خواهد که او کلمه "بابا" را بخش کند و از او می‌پرسد این کلمه چند بخش است و به چه دلیل است که این تعداد بخش است و پس از آن پاسخ شاگرد خود را تصحیح می‌کند. این معلم و شاگرد با گرفتن دست یکدیگر شعری که سال‌ها پیش در کلاس درس خوانده می‌شد را باهم می‌خوانند و برای چند دقیقه به گذشته می‌رود.
کاربران بسیاری ضمن تحسین این شاگرد میانسال که پس از گذشت ۵۱ سال به دیدار معلم ابتدایی خود رفته و طبق گفته‌‌ی وی برنامه دارد به دیدار سایر معلمان خود برود، عنوان می‌کنند این اقدام بسیار ارزشمند است و حس زیبایی به هر دو شخص القا می‌کند؛ باشد که سایر شاگردان و شهروندان قدر اساتید و معلمان خود را بدانند و با احترام با آنان رفتار کنند و به دیدار آنها بروند.
کاربرانی نیز عنوان می‌کنند خانم معلم حاضر در ویدئو بسیار شاد و مهربان بود و همان رفتار زیبا و درسی که ۵۱ سال پیش به شاگردش داده بود با او برای مرور خاطرات تکرار می‌کند. کاربران فراوانی عنوان می‌کنند پس از گذشت سالیان سال همچنان معلم اول ابتدایی خود را به خاطر دارند و خاطراتی بسیار شیرینی از کلاس اول ابتدایی و آموختن الفبای فارسی دارند. این کاربران معتقدند معلمان اول ابتدایی علاوه آموزش الفبای زبان مادری، به شاگردانشان الفبای زندگی را نیز می‌آموزند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала