روسیه صبح چهارشنبه را روز آتش‌بس کریدور بشردوستانه اعلام کرده است

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Флаги России и Украины в зале, где пройдут переговоры روسیه اوکراین
Флаги России и Украины в зале, где пройдут переговоры روسیه اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2022
اشتراک
فدراسیون روسیه صبح چهارشنبه را روز آتش‌بس کریدور بشر دوستانه اعلام کرده است. روسیه "رژیم اتش بس" را در اوکراین از ساعت 10:00 چهارشنبه اعلام می کند، آماده ارائه کریدور برای کمک های بشردوستانه است.
به گزارش اسپوتنیک، از ساعت 10:00 روز چهارشنبه به وقت مسکو، روسیه "رژیم سکوت" را اعلام می کند و آماده ارائه کریدورهای بشردوستانه از تعدادی از شهرهای اوکراین، از جمله کیف، است. ستاد هماهنگی فدراسیون روسیه برای کمک های بشردوستانه در اوکراین اعلام نمود که روسیه صبح چهارشنبه را روز آتش‌بس کریدور بشردوستانه اعلام کرده است. همانطور که در این بیانیه اشاره شده است، علیرغم اخلال مداوم از سوی طرف اوکراینی در اقدامات برای بازکردن کریدورهای بشردوستانه، اما با توجه به وخامت اوضاع انسانی به دلیل افراط و بی قانونی از سوی ملی گرایان و همچنین به منظور تضمین امنیت غیرنظامیان و شهروندان خارجی "از ساعت 10:00 به وقت مسکو در 9 مارس 2022، فدراسیون روسیه "رژیم اتش بس کریدور بشردوستانه" را اعلام می کند و آماده ارائه کریدورهای بشردوستانه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала