نمایندگان روسیه برای مذاکره با اوکراین راهی بلاروس شدند

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Зал, где пройдут переговоры России и Украины
Зал, где пройдут переговоры России и Украины - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2022
اشتراک
هیئت روسیه برای دور سوم مذاکرات با کی یف عازم بلاروس شد.
به گزارش اسپوتنیک، نمایندگان فدراسیون روسیه برای دور سوم مذاکرات با نمایندگان اوکراین عازم بلاروس شدند.

اسپوتنیک بلاروس، در تلگرام اعلام کرد: "هیئت روسیه برای دور سوم مذاکرات با اوکراین به بلاروس پرواز کرد."
دور اول مذاکرات روسیه و اوکراین، 28 فوریه در شهر "گومل" در بلاروس برگزار شد و دومین دور مذاکرات نیز سوم ماه مارس در شهر برست بلاروس در نزدیکی مرز لهستان انجام شد
گفتنی است که روسیه بامداد روز ۲۴ فوریه با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.
 پرچم آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2022
روسیه در حال بیرون راندن آمریکا از خاورمیانه است
رئیس جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به شهروندان گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌ های مردمی دونباس درخواست کمک از روسیه دارند." رئیس‌ جمهور روسیه با بیان اینکه تمام مسئولیت این خونریزی‌ها بر عهده رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود، از ارتش اوکراین خواست تا دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراینی را اجرا نکنند، سلاح‌ها را زمین بگذارند و به خانه برگردند.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیر نظامیان را هیچ خطری تهدید نمی کند.
در جریان تحولات در اوکراین ایالات متحده و اتحادیه اروپا تحریم هایی را علیه بانک ها و موسسات مالی روسیه اعمال کردند و شماری از کشورها نیز مرزهای هوایی خود را به روی پروازهای روسیه بستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала