مدینسکی: انتظارات از مذاکرات با اوکراین محقق نشد

© Sputnik / Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Belarus /  مراجعه به بانک تصاویر مدینسکی: انتظارات از مذاکرات با اوکراین محقق نشد
مدینسکی: انتظارات از مذاکرات با اوکراین محقق نشد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2022
اشتراک
رئیس هیئت روسی: انتظارات طرف روسی از مذاکرات با اوکراین محقق نشد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر مدینسکی، رئیس هیئت مذاکره‌کننده روسیه در پی نتایج دور سوم گفت: "بحث در جنبه های سیاسی و نظامی ادامه یافت، اما خوب پیش نمی رود. خیلی زود است که در مورد چیز مثبت صحبت کنیم. ما با مجموعه وسیعی از اسناد وارد شدیم، موافقت‌نامه‌ها، پروژه‌ها و پیشنهادات خاصی را اتخاذ کردیم، به این امید که امروز حداقل بتوانیم پروتکلی را در مورد برخی از مواردی که به نظر می‌رسد در اصل روی آن توافق کرده‌ایم امضا کنیم اما طرف اوکراینی همه این اسناد را برای مطالعه به خانه برد، آنها نتوانستند چیزی را در محل امضا کنند".
همانطور که دستیار رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، تماس ها ادامه خواهند داشت. وی ابراز امیدواری کرد که طرفین بتوانند در دفعات بعدی "گامی اساسی تر به جلو" بردارند.
آغاز دور سوم مذاکرات روسیه و اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2022
آغاز دور سوم مذاکرات روسیه و اوکراین
مدینسکی خاطرنشان کرد که روسیه در این نشست موضوع گشایش کریدورهای بشردوستانه را به وضوح مطرح کرد. طرف اوکراینی نیز به نوبه خود اطمینان داد که از فردا شروع به کار خواهند کرد.
این دیدار در منطقه برست بلاروس برگزار شد و تقریباً سه ساعت به طول انجامید. ترکیب هیئت روسی تغییر نکرده است: ولادیمیر مدینسکی دستیار رئیس جمهور، آندری رودنکو معاون وزیر امور خارجه، الکساندر فومین معاون وزیر دفاع، بوریس گریزلوف سفیر روسیه در بلاروس و لئونید اسلوتسکی رئیس کمیته امور بین الملل دوما. از اوکراین، مشاور رئیس دفتر ریاست جمهوری، میخائیل پودولیاک، رئیس فراکسیون خدمتگزار مردم دیوید آراخامیا، وزیر دفاع الکسی رزنیکوف حضور داشتند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала