ماجرا و واکنش های مسلمان شدن اسطوره باشگاه میلان به واسطه همسر ایرانی‌اش +عکس

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر Бразильский футболист Роналдиньо, нидерландский футболист Кларенс Зеедорф, нигерийский футболист Августин "Джей-Джей" Окоча, немецкий футболист Лотар Маттеус и нигерийский футболист Нванкво Кану перед началом жеребьевки чемпионата мира по футболу 2018
Бразильский футболист Роналдиньо, нидерландский футболист Кларенс Зеедорф, нигерийский футболист Августин Джей-Джей Окоча, немецкий футболист Лотар Маттеус и нигерийский футболист Нванкво Кану перед началом жеребьевки чемпионата мира по футболу 2018 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2022
اشتراک
کلارنس سیدروف ستاره هلندی سابق رئال مادرید و‌ میلان مسلمان شد.
به گزارش اسپوتنیک، کلارنس سیدروف، اسطوره فوتبال در باشگاه میلان و رئال مادرید که همسری ایرانی و مسلمان دارد چند روز گذشته در دبی امارات به دین مبین اسلام گروید و این مسئله باعث شد تا به سرعت سوژه یک رسانه‌ها شود. مسلمان شدن کلارنس سیدروف علاوه بر بازتاب فراوانی که در رسانه‌های ایران به همراه داشت، در رسانه‌های بین‌المللی نیز این خبر رسانه‌ای شد و اعلام شد که او نام خود را از کلارنس سیدروف به یونس سیدروف بعد از مسلمان شدن تغییر داد.
او در اینستاگرام خود مسلمان شدنش را تایید کرد اما اعلام کرد که نامش را عوض نکرد. و در پیامی دلیل مسلمان شدنش را همسر ایرانی‌اش سوفیا "سپیده مکرمتی" اعلام کرده است. او در  پست اینستاگرامی خود نوشت: "تشکری مخصوص از همه پیام‌های زیبایی که برای تبریک پیوستن من به خانواده مسلمانان ارسال کردید. من بسیار خوشحال هستم که به تمامی برادران و خواهرانم در سراسر دنیا خصوصا سوفیای عزیزم پیوستم که بیشتر از هرکسی معنای عمیق اسلام را به من یاد داده است."
این اسطوره‌ی فوتبالی در ادامه با اشاره به این که برخلاف بسیاری دیگر، تصمیمی برای تغییر نامش نگرفته، گفت: "من نامم را تغییر ندادم و همچنان با نامی که والدینم برای من انتخاب کردند ادامه خواهم داد، کلارنس سیدورف! با عشق برای تمامی انسان‌ها در سراسر جهان."
کاربران بسیاری ضمن ابراز خوشحال و تبریک برای مسلمان شدن سیدورف برای او آرزوی روزهای خوبی در کنار خانواده‌اش دارند. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند مسلمان شدن کلارنس سیدروف برایشان اتفاق عجیبی نیست چراکه این روزها بسیارند افرادی که با مطالعه و تحقیق در مورد ادیان مختلف تصمیم می‌گیرند دین خود را تغییر دهند.
جمعی از کاربران ایرانی در واکنش به مسلمان شدن کلارنس سیدروف، جملات طنزآمیز به کار می‌برند. آنها عنوان می‌کنند سبک زندگی همسر سیدروف به گونه‌ای است که اگر در ایران بود با گشت ارشاد صیانت می‌شد. سیدروف به دعوت همسرش مسلمان شد و حالا نوبت سیدروفِ که همسرش را به اسلام دعوت کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала