شوخی جنجالی دونالد ترامپ علیه روسیه

© AP Photo / Ross D. Franklinترامپ: بایدن به خاطر وضعیت افغانستان باید از آمریکایی ها عذرخواهی کند
ترامپ: بایدن به خاطر وضعیت افغانستان باید از آمریکایی ها عذرخواهی کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2022
اشتراک
ترامپ: روسیه را با جنگنده‌‌های اف-22 آمریکا و با نقش پرچم چین بمباران کنید.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "واشنگتن پست"، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی خواستار بمباران مواضع روسیه با جنگنده‌های "اف-22" با نقش پرچم چین بر آن ها شد.
رئیس جمهور سابق آمریکا پیشنهاد کرد که ایالات متحده باید جنگنده‌های اف-۲۲ خود را با پرچم چین منقوش کرده و مواضع روسیه را بمباران کند تا بدین ترتیب واشنگتن، چین را متهم کند و به تماشای درگیری دو کشور بنشیند.
دونالد ترامپ که در جمع کمک‌کنندگان کمیته ملی جمهوری‌خواهان سخنرانی می‌کرد، گفت: "جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا باید از گفتن اینکه ایالات متحده به روسیه حمله نمی‌کند، دست بردارد.
قصد دولت ترامپ برای اعمال تحریم های جدید علیه وزارت دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2022
وزارت دفاع روسیه از گلوله باران شهروندان چین در اوکراین خبر داد
پرچم چین را روی جنگنده‌های اف-۲۲ آمریکا نقش کنید. در صورت انجام این کار، ما می گویئم که چین حمله کرده است و نه ما. چین و روسیه با هم دعوا می‌کنند و ایالات متحده نظاره‌گر دعوای این دو کشور خواهد بود".
ترامپ گفت: "پوتین در وضعیت اوکراین بهتر از رهبری آمریکا عمل کرد. در چه مقطعی می گوییم که دیگر نمی توانیم این جنایت عظیم علیه بشریت را تحمل کنیم؟ ما نمی توانیم این اجازه را بدهیم. ما نمی توانیم اجازه دهیم این اتفاق ادامه پیدا کند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آمادگی بیشتری برای "جنگ هسته ای" و "جنگ جهانی سوم" دارد زیرا بایدن در راس ایالات متحده قرار دارد".
ترامپ همچنین مدعی شد که در دوران حکومت او، ارتش آمریکا با روس‌ها "درگیر" شده و "پیروز" شده بودند. اما نشریه نتوانست بفهمد منظور ترامپ از چه "درگیری" و "پیروزی" بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала