قرمز، زرد یا سبز: کدام سیب سالم تر است؟

© Photo / Pixabay / Thorsten Blank قرمز، زرد یا سبز: کدام سیب سالم تر است؟
قرمز، زرد یا سبز: کدام سیب سالم تر است؟  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2022
اشتراک
سیب میوه ای با ارزش برای بدن است که حاوی ویتامین ها و مواد معدنی زیادی است که سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و سیستم دفاعی بدن را فعال می کند.
به گزارش اسپوتنیک، متخصصان روس در مقاله ای به بررسی خواص سیب پرداخته اند؟ به چه شکل بهتر است سیب را بخورید، چه مقدار پروتئین، چربی و کربوهیدرات در آب سیب موجود است، چگونه سیب را به درستی نگهداری کنید و در هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کنید.
سیب نه تنها میوه ای خوشمزه، بلکه میوه های بسیار سالمی هستند که در سراسر جهان محبوب هستند. سیب علاوه بر ویتامین ها حاوی فیبر است که هضم غذا را بهبود می بخشد و روده ها را از سموم پاک می کند. خوردن سیب نه تنها باعث بهبود وضعیت جسمی بلکه روحی و روانی می شود، حتی به مبارزه با افسردگی نیز کمک می کند.
هشدار در مورد خوردن سیب  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2021
هشدار در مورد خوردن سیب را جدی بگیرید
هنگام خوردن سیب، مواد مفید زیر وارد بدن انسان می شود:
- ویتامین های گروه B تقریباً در ترکیب کامل، و همچنین اسید اسکوربیک، ویتامین A، E.
- پکتین، که عملکرد روده را بهبود می بخشد.
- مواد معدنی - پتاسیم و روی، منیزیم، کلسیم، و همچنین گوگرد و کلر، و همچنین مقدار زیادی آهن، که از ایجاد کم خونی جلوگیری می کند، وضعیت استخوان ها و پوست را بهبود می بخشد.
-آنتی اکسیدان ها و تانن ها:
نیکولای دوبینین، پزشک متخصص تغذیه در این خصوص می نویسد: "به دلیل ترکیب منحصر به فرد، سیب به طور کامل مکمل رژیم غذایی انسان است و به تامین روزانه ویتامین ها کمک می کند، که به حفظ تعادل مناسب مواد مغذی در بدن کمک می کند."
کدام سیب بهتر و سالم تر است؟
سیب زرد حاوی مقدار زیادی آهن، پکتین و فیبر است. سیب زرد به بهبود بینایی، سیستم گوارشی و همچنین بازیابی عملکرد سیستم ایمنی کمک می کنند. سیب سبز همچنین حاوی مقدار زیادی آهن هستند و در بزرگسالان و کودکان ایجاد حساسیت نمی کنند. سیب قرمز شیرین ترین نوع سیب محسوب می شود. این سیب سرشار از فروکتوز هستند که منبع انرژی برای انسان است. سیب قرمز رنگ برای افراد مسن، کودکان و ورزشکاران مفید خواهد بود.سیب سبز خواص ضد التهابی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала