هفت توصیه برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند

CC0 / Pixabay / هفت توصیه برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند
هفت توصیه برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2022
اشتراک
لیزا یانگ، متخصص تغذیه آمریکایی، هفت توصیه برای کسانی که می خواهند وزن کم کنند و بعد از آن چاق نشوند، ارائه کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه U.S. News ، این متخصص خاطرنشان کرد که او طرفدار روش هایی مانند رژیم های غذایی سخت، رد غذاهای مختلف "مضر"، تغذیه با مخلوط های خاص و افزودنی های بیولوژیک و خوردن فقط در زمان های خاص نیست. برخی از این روش‌ها به کاهش وزن سریع کمک می‌کنند، اما بعید است در طولانی مدت موثر باشند.
چگونه بخوابید و لاغر شوید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.08.2021
چگونه بخوابید و لاغر شوید
به گفته یانگ، بهترین رژیم غذایی که باید دنبال کرد، ایجاد یک عادت پایدار برای تغذیه سالم است. این متخصص تغذیه توضیح داد که هیچ رویکرد واحدی وجود ندارد که برای همه کسانی که در حال کاهش وزن هستند مناسب باشد، اما او توصیه کرد که غذای "مضر" اما مورد علاقه خود را کاملاً کنار نگذارید. علاوه بر این، او شش توصیه دیگر را ارائه کرد که بسته به اینکه چه چیزی برای یک فرد خاص مناسب باشد، می تواند در یک برنامه تغذیه اعمال شود.
این متخصص آمریکایی توصیه می کند سعی کنید غذاهای مغذی را انتخاب کنید. علاوه بر این، او توصیه می کند که سعی کنید کالری دریافتی خود را محدود نکنید و روی غذاهای سالمی که می توانید به رژیم غذایی خود اضافه کنید، تمرکز کنید. یانگ خوردن آگاهانه و نه همراه با تماشای برنامه ها، گوش دادن به پادکست ها و پیمایش در شبکه های اجتماعی را تشویق می کند، او توصیه می کند که گوشت قرمز را با غذاهای گیاهی جایگزین کنید. توصیه دیگر متخصص آمریکایی این است که حتی دستاوردهای کوچک را جشن بگیرید تا با انگیزه بمانید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала