دلیل اصلی کاهش وزن هنرپیشه کمدین ایرانی فاش شد +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مهران غفوریان
مهران غفوریان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2022
اشتراک
مهران غفوریان محبوب‌ترین بازیگر کمدی ایرانی اخیرا کاهش وزن چشمگیری داشته که این تغییر خود را در مصاحبه جدیدش فاش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مهران غفوریان، بازیگر نقش معروف بهروز خالی بند در مجموعه زیر آسمان شهر که با استایل و ژست‌های جذاب خود سال‌ها به عنوان یکی از محبوب‌ترین کمدین‌های ایران لقب گرفته بود پس از کاهش وزن در نقش‌های متفاوتی حاضر می‌شود و این موضوع مورد انتقاد جمعی از کاربران قرار گرفته است.
مهران غفوریان در جدیدترین مصاحبه‌ی خود در مورد کاهش وزنش عنوان کرد: "وزنم را کم کردم تا نقش جدی بازی کنم."
وی که بازیگر یکی از نقش‌های اصلی فیلم قورباغه و خاتون که جزو سریال‌های پربازدید نمایش خانگی هستند در مورد کم رنگ شدن محبوبیت خود در میان مخاطبانش پس از کاهش وزن گفت و به این مورد اشاره کرد که او نگران تغییرات نیست بلکه با تصویر جدیدش و در نقش‌های جدی‌تر نیز با مخاطبان به خوبی ارتباط برقرار می‌کند.
بسیاری از کاربران ضمن تحسین این تصمیم وی عنوان می‌کنند مهران غفوریان واقعا هم نقش‌های جدی را بسیار خوب بازی می‌کنند و هم طنز را چراکه بازیگر بسیار توانایی است. جمعی دیگر از کاربران هم عنوان می‌کنند ایشان تصمیم اشتباهی گرفتند و ما او را در نقش‌های کمدی می‌شناختیم و بیشترین معروفیتشان هم از همین نقش‌های کمدی بود اما در نقش‌های جدی تصویر جدید و جدی او، به شدت نقش‌های کمدیش به دل نمی‌شیند و دیگر مانند قبل بازی جذابی ندارد.
برخی از کاربران معتقدند نقش جدی به این سادگی‌ها نیست و علاوه بر ظاهر فیزیکی باید موارد دیگری نیز رعایت شود تا مخاطب را مجذوب خود کند. کاربرانی هم عنوان می‌کنند غفوریان به جز این دلیل، دلیل دیگر برای کاهش وزن داشته و آن هم بخاطر بیماری‌اش بود و البه این مسئله به ایفای نقش وی در بازی چهره جدی کمک بیشتری می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала