پوتین خطاب به لوکاشنکو: وظایف ما در عملیات ویژه روسیه در اوکراین به طور کامل انجام خواهد شد

© Sputnik / Sergei Savostyanov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین خطاب به لوکاشنکو: وظایف عملیات ویژه روسیه در اوکراین به طور کامل انجام خواهد شد
پوتین خطاب به لوکاشنکو:  وظایف عملیات ویژه روسیه در اوکراین به طور کامل انجام خواهد شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2022
اشتراک
کرملین در بیانیه ای اعلام نمود که امروز پوتین و لوکاشنکا درباره روند عملیات نظامی ویژه روسیه برای حفاظت از غیرنظامیان دونباس گفتگو کردند.
به گزارش اسپوتنیک، در گفتگوی تلفنی پوتین به لوکاشنکو گفت که وظایف عملیات ویژه روسیه در اوکراین در حال حل شدن است و به طور کامل تکمیل خواهد شد. پوتین رئیس جمهور روسیه به لوکاشنکو گفت که وظایف عملیات ویژه در اوکراین تکمیل خواهد شد. به گزارش وب سایت کرملین، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در گفتگو با الکساندر لوکاشنکو همتای بلاروسی خود گفت که وظایف عملیات ویژه روسیه در اوکراین به طور کامل تکمیل خواهد شد. روز جمعه 4 مارس، پوتین و لوکاشنکو به صورت تلفنی درباره روند عملیات ویژه در اوکراین گفتگو کردند.
پوتین: ما هیچ نیت بدی نسبت به همسایگان خود نداریم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2022
پوتین: ما هیچ نیت بدی نسبت به همسایگان خود نداریم
ولادیمیر پوتین تاکید کرد که وظایف این عملیات که طبق برنامه در حال انجام است به طور کامل تکمیل خواهد شد. کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور بلاروس از اقدامات طرف روسی حمایت کرده است. علاوه بر این، طرفین در مورد دور دوم دیدار نمایندگان روسیه و اوکراین که روز قبل در بلاروس در 3 مارس برگزار شد، صحبت کردند و در مورد تماس های بیشتر به توافق رسیدند. گفت و گوی تلفنی پوتین و لوکاشنکو پیشتر در 4 مارس مشخص شد. همانطور که رئیس جمهور بلاروس گفت، در گفتگوی دو ساعته با همتای روس خود، موضوع جنگ هیبریدی را که غرب علیه مینسک به راه انداخته بود، مطرح کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала