واژگونی عجیب خودروی ایرانی با سرعت پایین +ویدئو

CC BY 4.0 / IRNA / تصادف خودروی پراید
تصادف خودروی پراید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2022
اشتراک
خودرو تیبا در حال عبور از خیابان مسطح با رفتن گوشه‌ای از چرخش روی جدول واژگون شد.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئوی چپ شدن بی‌دلیل خودرو تیبا در خیابانی مسطح، موضوعی است که کاربران در صفحات اجتماعی درباره آن بحث و گفتگو می‌کنند. در این ویدئو مشاهده می‌شود خودرو تیبا متعلق به شرکت سایپا در حال عبور از خیابانی مسطح است که برخلاف همیشه به دلیل بالا رفتن ناخواسته گوشه‌ای از چرخش بر روی کناره جدول به طور عجیب و کاملا ناگهانی با سرعت پایین چپ می‌کند این اتفاق با انتقادات منفی کاربران همراه شده است.
بسیاری از کاربران از دیدن این صحنه با تعجب و شگفتی واکنش نشان می‌دهند و تعدادی نیز با جملات کنایه‌آمیز مانند: "این همون خودرویی است که لنگه‌اش پیدا نمی‌شود" یا "با همین قرار است به مسافرت برویم" واکنش نشان می‌دهند. کاربری نیز بیان کرده است این همان خودرویی است که مدیر عامل سایپا می‌گفت باید به کشورهای دیگر صادر شود. در این میان بعضی از کاربران به شرکت سایپا خدا قوت می‌گویند و بعضی دیگر بدشانس بودن راننده و عدم زاویه مناسب را عامل این حادثه عنوان می‌کنند.
برخی نیز تیبا را خودرو دم دستی می‌دانند و عقیده دارند این خودرو هیچ معیار استانداردی ندارد. جمعی نیز با دیدن این صحنه‌ها به قیمت آن‌ معترض می‌شوند و می‌گویند با مبلغ قیمت خرید این خودرو ناچیز در کشورهای عربی می‌توان بهترین خودرو سواری تویوتا آن‌هم آخرین مدل سال آن را خریداری کرد. عده‌ای از کاربران هم علت فروش خودروهای بی‌کیفیت با قیمت‌های نجومی را بی‌تفاوتی و اعتراض نکردن به فروش این خودروها عنوان می‌کنند که علاوه بر آن، دلالان و سودجویان بازار خودرو در این صف جز نفرات اول هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала