نظر دانشمندان درباره فواید پیاده روی در فضای باز در شرایط همه گیری کرونا

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر نظر دانشمندان درباره فواید پیاده روی در فضای باز در شرایط همه گیری کرونا
نظر دانشمندان درباره فواید  پیاده روی در فضای باز در شرایط همه گیری کرونا 
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2022
اشتراک
کارشناسان دانشگاه کلرادو در شهر بولدر (ایالات متحده آمریکا) در مقاله‌ای که در نشریه PLOS One منتشر شده است، خاطرنشان می‌کنند که افرادی که در سال اول همه‌گیری کووید-19 به تعداد زیادی درخت و بوته نزدیک بودند، کمتر از افسردگی و اضطراب شکایت داشتند.
به گزارش اسپوتنیک، علاوه بر این، این مطالعه نشان داد که یک سوم مردم نسبت به زمان قبل از همه‌گیری مدت بیشتری را در طبیعت می‌گذرانند.
حدود 1200 نفر از ساکنان دنور (ایالات متحده آمریکا) در این آزمایش شرکت کردند. آنها باید یک نظرسنجی 30 دقیقه ای را تکمیل می کردند که در آن باید در مورد وضعیت عاطفی و فضای سبز نزدیک خانه خود صحبت می کردند. علاوه بر این، دانشمندان کل فضای سبز را در مناطقی که افراد در آن زندگی می کردند، در نظر گرفتند. این نظرسنجی از نوامبر 2019 تا ژانویه 2021 انجام شد.
فواید باورنکردنی نوشیدن آب معدنی را بشناسید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2021
فواید باورنکردنی نوشیدن آب معدنی را بشناسید
مشخص شد که حتی وجود تعداد زیادی درخت و به طور کلی فضای سبز در نزدیکی خانه خطر ابتلا به افسردگی را در افراد کاهش می دهد. کسانی که بیشترین زمان را در خارج از منزل سپری کردند، کاهش قابل توجهی در علائم اضطراب و افسردگی داشتند.
همچنین مشخص شد که 33 درصد از ساکنان دنور زمان بیشتری را نسبت به قبل در طبیعت می گذرانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала