عبداللهیان: اعلام توافق نهایی منوط بر رعایت کامل خطوط قرمز ایران است

© Sputnik / Evgeniy Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر عبداللهیان: اعلام توافق نهایی منوط بر رعایت کامل خطوط قرمز ایران است
عبداللهیان: اعلام توافق نهایی منوط بر رعایت کامل خطوط قرمز ایران است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2022
اشتراک
وزیر خارجه ایران در گفتگو با بورل گفت که علام توافق نهایی منوط بر رعایت کامل خطوط قرمز اعلامی ایران و از جمله موضوع تضمین موثر اقتصادی است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه ایران در گزارشی اعلام نمود که جوزب بورل و وزیر خارجه ایران در تماسی تلفنی آخرین نتایج مذاکرات وین را مورد بحث و تبال نظر قرار دادندو در این گفتگو آقای عبداللهیان اعلام نمود که اعلام توافق نهایی منوط بر رعایت کامل خطوط قرمز اعلامی ایران و از جمله موضوع تضمین موثر اقتصادی است.
بنا بر اعلام وزارت خارجه ایران، بورل در این گفتگوی تلفنی اظهار داشت: "از نظر ما عمده درخواست های ایران در توافق پیش رو مورد توجه قرار گرفته است. ما بعنوان هماهنگ کننده مذاکرات ایران و 1+4 مایلیم بگوییم که گفتگوها در مسیر پیشرفت و رسیدن به نتیجه نهایی قرار دارد. "

امیرعبداللهیان ضمن تشکر از تلاش های هماهنگ کننده عالی اتحادیه اروپا در مذاکرات وین اظهار داشت: "ما برای نهایی کردن توافق خوب و فوری آمادگی داریم. وی افزود: اما شتاب و عجله طرف غربی نمی تواند مانع رعایت خطوط قرمز ایران شود. "

وی با استقبال از نهایی کردن هر چه زودتر توافق افزود: "لازمه حضور وزرای خارجه در وین و اعلام توافق نهایی منوط بر رعایت کامل خطوط قرمز اعلامی ایران و از جمله موضوع تضمین موثر اقتصادی است. "
اولیانوف از دیدار شرکت کنندگان برجام در کاخ کوبورگ وین خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.02.2022
اولیانوف از دیدار شرکت کنندگان برجام در کاخ کوبورگ وین خبر داد
شایان ذکر است، هفته گذشته در پی مذاکرات برجام، نماینده روسیه در سازمانهای بین المللی در وین، اولیانوف وی در ادامه افزود: از آوریل ۲۰۲۱، زمانی که مذاکرات آغاز شد، پیشرفت فوق العاده ای حاصل شده است. اما یک قانون وجود دارد: هیچ چیز توافق نمی شود تا زمانی که همه چیز توافق شود. آخرین تلاش برای پایان موفقیت آمیز گفتگوهای وین ضروری است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала