کرملین دلایلی مبنی بر تعویق مذاکرات از سوی هیئت اوکراینی دارد

© Sputnik / Nataliya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر "اشتباه استراتژیک" غرب در رابطه با روسیه از دیدگاه آلمانی ها
اشتباه استراتژیک غرب در رابطه با روسیه از دیدگاه آلمانی ها  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2022
اشتراک
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اظهار داشت که کرملین دلایلی دارد مبنی بر اینکه هیئت اوکراینی مذاکرات را به تعویق می اندازد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت که کرملین دلایلی دارد مبنی بر اینکه هیئت اوکراینی مذاکرات را به تعویق می اندازد.
پسکوف در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ایجاد تعویق عمدی در مذاکرات از سوی طرف اوکراینی، گفت: ما دلایلی برای این باور داریم.
سخنگوی کرملین تصریح کرد: در این زمنیه قطعا فرضیاتی هست، اما نمی خواهیم درباره آنها صحبت کنیم. یک واقعیت مبرهن است، اینکه اوکراینی‌ها عجله‌ای برای مذاکرات ندارند.
توضیحات لاوروف درباره توسعه همکاری های نظامی بین روسیه و چین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2022
لاوروف: راه حلی برای بحران اوکراین پیدا خواهد شد
۲۴ فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای دفاع از جمهوری های دونباس که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته بود، آغاز کرد. مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی است. وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که این عملیات تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را با تسلیحات با دقت بالا هدف قرار می دهد.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند. علاوه بر این، غرب کمپین سانسوری را علیه رسانه‌ های خارجی زبان روسی به دلیل درگیری در اوکراین به راه انداخته است، وب‌ سایت‌ها و برنامه‌ ها را مسدود کرده و دسترسی به اسپوتنیک و آرتی را در یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مسدود یا محدود کرده است. ایالات متحده و متحدانش همچنین قول داده اند که کمک های نظامی و کمک های مرگبار به اوکراین را افزایش دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала