تحریم‌ های غرب ضد پوتین به جایی نمی رسد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر تحریم‌ های غرب ضد پوتین به جایی نمی رسد
تحریم‌ های غرب ضد پوتین به جایی نمی رسد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2022
اشتراک
نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا تحریم‌ های این بلوک علیه پوتین را "بی سابقه و غیر منطقی" توصیف و تاکید کرد که تحریم‌ ها هرگز به هدف خود نمی‌ رسد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر چیژوف نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا، تاکید کرد که تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه "بی سابقه و غیرمنطقی" است.
وی گفت: این امر بی‌ سابقه و غیرمنطقی بوده و توضیح آن دشوار است. اگر هدف از این تحریم‌ها تأثیرگذاری بر سیاست دولت روسیه و منافع رئیس جمهور است، پس این غیرمنطقی است. زیرا این اهداف با چنین تحریم‌ های نمادینی محقق نخواهد شد.
پیش از این اتحادیه اروپا و انگلیس از اعمال تحریم‌ هایی علیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه به دلیل حمله به اوکراین خبر دادند.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала