پسکوف: کرملین ربطی به انتخابات اوکراین ندارد

© Sputnik / Natalia Seliverstovaپسکوف: کرملین ربطی به انتخابات اوکراین ندارد
پسکوف: کرملین ربطی به انتخابات اوکراین ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
اشتراک
سخنگوی رئیس جمهور روسیه، گفت: مسکو قرار نیست پس از عملیات نظامی در اوکراین "انتخابات" را سازماندهی کند یا در روند انتخابات شرکت کند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهور روسیه، اذعان کرد: کرملین هیچ ارتباطی با انتخابات اوکراین ندارد و نمی تواند در آن شرکت کند.
پسکوف گفت که مسکو قرار نیست پس از عملیات نظامی در اوکراین "انتخابات" را سازماندهی کند یا در روند انتخابات شرکت کند.
وی به خبرنگاران در پاسخ به این سوال که "پس از عملیات نظامی، در مورد نیاز به تغییر موضع سیاسی مقامات کی یف چگونه قصد برگزاری انتخابات در اوکراین را دارند" گفت: شما این سوال را از کرملین مطرح می کنید - کرملین ربطی به انتخابات اوکراین ندارد.
شایگو: ارتش روسیه خاک اوکراین را اشغال نمی کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
شایگو: ارتش روسیه خاک اوکراین را اشغال نمی کند
پسکوف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برنامه ای برای کمک به برگزاری چنین انتخاباتی در کشور پس از پایان عملیات نظامی وجود دارد، تاکید کرد که رهبری سیاسی فدراسیون روسیه نمی تواند در انتخابات کشور همسایه شرکت کند. "نه، کرملین نمی تواند به نحوی در انتخابات اوکراین شرکت کند. این کشور متفاوتی است."
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح فقط به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند، هیچ چیز جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند. با حمایت نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، گروه های نظامی جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک در حال توسعه یک حمله هستند.
برای دسترسی به آخرین اخبار ایران و جهان ما را در تلگرام دنبال کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала