شوخی آرایشگران بانوی بازیگر در تورنتو برای عصبانی کردن او +ویدئو، عکس

© Depositphotos.com / SIphotographyРаздраженная девушка, из ушей которой выходит пар
Раздраженная девушка, из ушей которой выходит пар  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2022
اشتراک
عصبانی شدن مریم امیرجلالی بازیگر پیشکوست مدت‌هاست که مورد توجه کاربرانی ایرانی قرار گرفته ا‌ست.
به گزارش اسپوتنیک، مریم امیرجلالی بازیگر پیشکسوت طنز تلویزیونی که در اینستاگرام به شیوه خودش آموزش آشپزی می‌داد و از آن جهت که میزان مواد لازم را نمی‌گفت مورد توجه کاربران و انتقاد دنبال‌کنندگانش در اینستاگرام قرار گرفته بود مجددا با انتشار تصاویری از خود و حضورش در کانادا حاشیه‌ساز شده است.
تصاویری از این بانوی بازیگر با کلاه و لباس پوشیده در کنار دخترش و آرایشگرانش منتشر شده است که مورد توجه کاربرانی که او را دنبال می‌کنند قرار گرفته است. اما در این میان ویدئویی از صحبت‌های میان او و یکی از میکاپ آرتیست‌ها که قصد عصبی کردن این بانوی بازیگر را به جهت شوخی و طنز داشته در فضای مجازی منتشر می‌شود و برای بسیاری از کاربران خاطراتی که از فیلم‌های طنزی که ایشان در آن ایفای نقش کرده‌اند را تداعی می‌کند.
در این ویدئو یکی از میکاپ آرتیست‌ها از مریم امیرجلالی می‌پرسد برای مناسبتی که در پیش دارند چه لباسی را انتخاب کند و برای پوشیدن چه چیزی را به او پیشنهاد می‌دهد و با پا فشاری بر سوال خود که چه لباسی بپوشد، ایشان را عصبانی می‌کند و در نهایت این بانو بازیگر نیز در پاسخ به او می‌گوید پیژامه پدرتان و یا لباس راحتی مادرتان را بپوشید و تکه کلامی از فیلم خانه به دوش را که می‌گوید بیا این لباس مرا بپوش را به زبان می‌آورد.
بسیاری از کاربران از عکس‌های منتشر شده بسیار متعجب شدند و بیان می‌کنند ظاهرا خانم امیرجلالی دیگر قصد بازگشتن به ایران را ندارد اما جمعی از کاربران عنوان می‌کنند که او در یک لایو در این‌باره صحبت کرده است و گفتند که برای دیدن عزیزانشان به کانادا رفته‌اند و به هیچ عنوان قصد مهاجرت ندارد.
برخی از کاربران برای او آرزوی سلامتی می‌کنند و عنوان می‌کنند دلشان برای نقش‌های شیرینی که بانو بازی می‌کرده تنگ شده است. در این میان جمعی از کاربران با دیدن عکس‌های منتشر شده وی، عنوان می‌کنند بازیگران با پول‌های مردم به کشورهای دیگر سفر می‌کنند و کمک به هموطنانشان در این شرایط را دریغ می‌کنند و حامی آنان در این جامعه نیستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала