جنجال اقدام مدیرعامل استقلال در مواجه با لوگوی باشگاه خبرنگاران جوان +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAباشگاه استقلال از سرمربی پرسپولیس شکایت کرد
باشگاه استقلال از سرمربی پرسپولیس شکایت کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.02.2022
اشتراک
انتشار ویدئویی از برخورد عجیب مصطفی آجرلو در مواجه با لوگوی باشگاه خبرنگاران و قرمز رنگ بودن آن با واکنش‌های انتقادی و منفی کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک،‌‌ مراسم هم اندیشی موضوع خصوصی‌سازی باشگاه استقلال برگزار شد. پیش از مصاحبه آجرلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، در مواجه با لوگوی باشگاه خبرنگاران جوان اقدام عجیبی انجام داد که با واکنش خانم خبرنگار همراه شد و ویدئو آن در صفحات اجتماعی وایرال شد و واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.
کمی بعد مصطفی آجرلو با انتشار بیانیه‌ای بابت بی‌احترامی به لوگوی باشگاه خبرنگاران جوان از این خبرگزاری عذرخواهی کرد و در صفحه اینستاگرام خود این متن را به اشتراک گذاشت: "در خصوص ویدئویی که مربوط به پیش از شروع مصاحبه امشب بنده با رسانه‌هاست، سوء‌برداشت از طرف اینجانب بوده اما اگر این حرکت به منزله توهین به نماد یک رسانه برداشت شده، صمیمانه از آن رسانه، خبرنگار محترم و مخاطبین این ویدئو پوزش می‌طلبم."
از کاربران ضمن ابراز تاسف و ناامیدی از باشگاه استقلال جهت سپردن مدیریت باشگاه به این شخص عنوان می‌کنند بحث قرمز و آبی بودن نیست بحث فهم مدیر بودن است که در قدم اول شخصیت و شعور می‌خواهد و سپس تخصص. جمعی از کاربران هم این اقدام را حرکتی بچگانه توصیف می‌کنند و عنوان می‌کنند این رفتار نادرستی بود و جدا از اینکه کاربران هواداران چه تیمی هستند این اقدام محکوم شد و برخی عنوان می‌کنند بهتر بود برای آبرو و شخصیت طرفداران استقلال این حرکت را انجام نمی‌دادند.
عده‌ای از کاربران طرفدار استقلال هم عنوان می‌کنند این اقدام را زیاد بزرگ کرده‌اند چراکه مدیرعامل باشگاه استقلال فقط در لحظه حس تعصبی بودن و طرفدار بودنش را نشان داده است و مهم این است که عذرخواهی صورت گرفته و مانند برخی مسئولان به کارش افتخار نکرد و متوجه اشتباه خود شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала