روزنامه‌ نگاران روسی در جمهوری دونتسک مورد حمله قرار گرفتند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر روزنامه‌ نگاران روسی در جمهوری دونتسک مورد حمله قرار گرفتند
روزنامه‌ نگاران روسی در جمهوری دونتسک مورد حمله قرار گرفتند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.02.2022
اشتراک
گروهی از روزنامه‌ نگاران و خبرنگاران در جنوب جمهوری دونتسک مورد حمله قرار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، گروهی از روزنامه‌نگاران روسی هنگام فیلم‌برداری از قلمرو آزاد شده از نیروهای مسلح اوکراین در جنوب جمهوری دونتسک در روستای پیشچویک (حدود ۲۰ کیلومتری ماریوپول) مورد شلیک موشک پرتاب چندگانه "گراد" اوکراین قرار گرفتند. به گزارش خبرنگار ریانووستی، کسی آسیب ندیده است.
حمله در ساعت ۱۴:۳۲ رخ داد، حداقل ۱۰ موشک شلیک شد؛ در همان نزدیکی خبرنگاران ریانووستی، زوزدا و TVC بودند. خوشبختانه خبرنگاران موفق شدند منطقه را ترک کرده و از منطقه درگیری خارج شوند.
پس از گلوله باران روزنامه نگاران روسی در جمهوری دونتسک، یک پهپاد اوکراینی در آسمان دیده شد، که احتمال می رود می تواند یک حمله جدید را آغاز کند.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به روس ها گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری از سوی ما است، جمهوری های مردمی دونباس درخواست کمک کرده اند.
به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود. وی از ارتش اوکراین خواست که از دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراین پیروی نکنند، سلاح های خود را زمین بگذارند و به خانه های خود بروند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала