خمپاره های شلیک شده از اوکراین در قلمرو استان روستوف روسیه سقوط کرد

© Sputnik / Investigative Committee of Russia /  مراجعه به بانک تصاویر خمپاره های شلیک شده از اوکراین در قلمرو استان روستوف روسیه سقوط کرد
خمپاره های شلیک شده از اوکراین در قلمرو استان روستوف روسیه سقوط کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2022
اشتراک
سرویس مطبوعاتی سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام نمود سه خمپاره شلیک شده از خاک اوکراین بر روی خاک روسیه در منطقه میلروفسکی در استان روستوف سقوط کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه منتشره آمده است: " 26 فوریه، اداره مرزبانی سازمان امنیت فدرال روسیه در استان روستوف تیراندازی از اوکراین و سقوط سه خمپاره 120 میلی متری در قلمرو فدراسیون روسیه در نزدیکی نقطه مسکونی نیژنی کامنسکی منطقه میلروفسکی استان روستوف را ثبت کرد."
اضافه می شود که این حادثه خسارت و تلفات جانی نداشته و در این رابطه تحقیقاتی در جریان است.
ایگور کوناشنکوف، سخنگوی  رسمی وزارت دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2022
وزارت دفاع روسیه از تسلیم شدن نظامیان مدافع جزیره "مار" در اوکراین خبر داد + ویدئو
یادآور می شود ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه صبح پنجشنبه 24 فوریه اعلام کرد که در مورد اجرای عملیات نظامی ویژه علیه اوکراین تصمیم گرفته است. او در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به شهروندان روسیه گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌های مردمی دونباس با درخواست کمک به روسیه متوسل شدند." به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود. وی از ارتش اوکراین خواست که از دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراین پیروی نکنند، سلاح های خود را زمین بگذارند و به خانه های خود بروند.
بعداً، وزارت دفاع روسیه تأکید کرد که نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله موشکی، هوایی یا توپخانه ای به شهرهای اوکراین انجام نداده اند: زیرساخت های نظامی، تأسیسات دفاع هوایی، فرودگاه های نظامی و نیروی هوایی اوکراین توسط تسلیحات با دقت بالا از کار افتاده اند. این وزارتخانه اطمینان داد که افراد غیرنظامی در اوکراین در خطر نیستند.
تا صبح روز جمعه 118 تاسیسات نظامی در اوکراین از کار افتاده و نیروگاه هسته ای چرنوبیل تحت کنترل درآمد. وزارت دفاع خاطرنشان کرد: سامانه‌های دفاع هوایی اوکراین منهدم شده و زیرساخت‌های نظامی پایگاه‌های هوایی نظامی از کار افتاده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала