پروازهای مسافربری تهران - مسکو برقرار است

CC BY-SA 2.0 / Aero Icarus / Mahan Air Airbus A310-304; EP-MNX@DUS;10.04.2013/702btماهان
ماهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.02.2022
اشتراک
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی ایران با بیان اینکه هفته‌ای دو پرواز مسافری به روسیه‌ داریم، گفت: پروازهای ما به مسکو برقرار است و متوقف نشده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، حسن خوش‌خو درباره انجام پروازها بین ایران به روسیه، اظهار داشت: پیش از این پروازی مسافری به روسیه داشتیم که به علت بسته بودن مسیر اوکراین، از مسیری دیگر اما با تأخیر انجام شد.
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: ما هفته‌ای دو پرواز مسافری به روسیه توسط شرکت ماهان داریم که با توجه به تحولات و مناقشاتی که بین روسیه و اوکراین وجود داشت پرواز روز گذشته با کمی تأخیر انجام شد، اما‌ پروازهای ما به مسکو برقرار است و متوقف نشده است.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا مناقشات اوکراین موجب افزایش پروازهای عبوری از فضای ایران شده است؟ گفت: پروازهای عبوری از کشور ما در دو کریدور شمال و جنوب است که قطعا این کریدور شمالِ ما، تأثیر می‌پذیرد به هر حال آسمان اوکراین کلییر شده است و انتظار داریم در 24 ساعت آینده برخی پروازهای عبوری به سمت فضای کشور ما شیفت کند.
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: کریدور جنوب ما که قطر و امارات از آنجا پرواز می‌کنند از نظر ظرفیت فول است، اما پیش‌بینی ما این است که برخی پروازهای عبوری با مناقشات روسیه و اوکراین به سمت فضای کشور ایران متمایل شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала