مهر پدری کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در رفتار با دختر کوچکش +ویدئو

© Depositphotos.com / PhanuwatNandeeتوپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.02.2022
اشتراک
احسان حاج صفی مشغول بازی با دختر کوچکش در استادیوم آ اک شد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از حضور دختر کوچک احسان حاج صفی در استادیوم آ اک شهر آتن به همراه پدرش منتشر شده است که صحنه‌هایی از مهرورزی پدرانه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در این ویدئو مورد توجه کاربران در دنیای مجازی قرار گرفته است.
در این ویدئو محبت پدرانه‌ی احسان حاج صفی که دخترش را در آغوش گرفته و تعدادی از بازیکنان او را نوازش می‌کنند مشاهده می‌شود و در صحنه‌ای دیگر بازی پدر و دختر دیه می‌شود که حاج صفی با هول دادن آرام توپ به سمت دخترش او را در جهت پا به توپ شدن با آن جثه کوچکش سوق می‌دهد و این صحنه‌ای جذاب از تلاش بانوی کوچک برای هدایت توپ را به وجود آورد.
تعدادی از کاربران با دیدن این صحنه‌ها بیان می‌کنند احسان حاج صفی پدری نمونه است. عده‌ای هم بر این باورند وی نه تنها پدری نمونه بلکه همسری از خود گذشته و فداکار است. برخی از کاربران نیز می‌گویند امروزه آرزوی همه دخترها و پسرها این است که همسرشان فردی مشهور، سرمایه‌دار و یا صاحب قدرت باشد و به همین دلیل است هیچکس تن به ازدواج نمی‌دهد. اما برخی از کاربران بر این عقیده‌اند برای رسیدن به خواسته‌های زمینی باید تلاش کرد و بدون آن هیچ تغییری رخ نخواهد داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала