انگلیس فعالیت شرکت آئروفلوت را تحریم کرد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر انگلیس فعالیت شرکت آئروفلوت را تحریم کرد
انگلیس فعالیت شرکت آئروفلوت را تحریم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2022
اشتراک
جانسون نخست وزیر بریتانیا: لندن فعالیت شرکت آئروفلوت را تحریم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا که در پارلمان در رابطه با عملیات ویژه فدراسیون روسیه در دونباس صحبت می کرد، گفت: انگلیس در حال اعمال تحریم ها علیه آئروفلوت است.
او گفت: ما آئروفلوت را در بریتانیا ممنوع می‌کنیم.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که تصمیم به یک عملیات نظامی ویژه به دلیل دونباس گرفته است. وزارت دفاع فدراسیون روسیه گزارش داد که نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله هوایی یا توپخانه ای به شهرهای اوکراین انجام نمی دهند. به گفته این آژانس، زیرساخت‌های نظامی، تأسیسات دفاع هوایی، فرودگاه‌های نظامی، هوانوردی نیروهای مسلح اوکراین با سلاح‌های با دقت بالا از کار افتاده‌اند. در همان زمان، این وزارتخانه تصریح کرد که هیچ چیز جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند.
پوتین در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به روس‌ها تاکید کرد که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌های مردمی دونباس با درخواست کمک به روسیه متوسل شدند." وی افزود: "در این راستا، بر اساس ماده 51، قسمت 7 منشور سازمان ملل متحد، با تأیید شورای فدراسیون و در اجرای معاهدات دوستی و کمک متقابل با جمهوری دموکراتیک خلق‌ها و LPR که به تصویب مجلس فدرال رسیده است، من تصمیم گرفته ام که یک عملیات نظامی ویژه انجام دهم". رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت که تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم در اوکراین خواهد بود. پوتین از ارتش اوکراین خواست که از دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراین پیروی نکنند، سلاح های خود را زمین بگذارند و به خانه بروند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала