گروگانگیری در فروشگاه اپل در آمستردام + ویدئو

© AFP 2023 / Don Emmertگروگانگیری در فروشگاه اپل در آمستردام + ویدئو
گروگانگیری در فروشگاه اپل در آمستردام + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2022
اشتراک
گزارش ها حاکی از آن است که یک سرقت مسلحانه در یک فروشگاه اپل در آمستردام رخ داده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرقتی حوالی ساعت ۱۷:۴۰ روز سه شنبه رخ داد. سارقان با اسلحه گروگان ها را گرفته اند، گزارش شده که شاهدان صدای شلیک گلوله را در داخل فروشگاه اپل شنیده اند.
پلیس آمستردام روز سه‌ شنبه در حساب توییتری خود وضعیت گروگانگیری را تأیید کرد و نوشت: فردی با سلاح گرم در نزدیک مغازه مورد نظر وجود دارد، پلیس با واحدهای (تخصصی) زیادی در محل حضور دارد تا اوضاع را تحت کنترل درآورد.
پلیس این فروشگاه را اپل معرفی نکرده است، اما تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی مربوط به این صحنه یک فرد مسلح را در داخل فروشگاه نشان می دهد. پلیس در حساب توییتری خود نوشت که پلیس با یگان‌ های (تخصصی) زیادی برای کنترل اوضاع در محل است.
پلیس آمستردام از ساکنان خواسته از صحنه دوری کنند و در داخل ساختمان ها بمانند.
آنها همچنین گفتند که از هرگونه عکس یا ویدیوی ارسال شده در رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از تحقیقات استفاده خواهند کرد، اما به دلیل ترس از ایجاد اختلال در تحقیقات و تلاش های ایمنی، تمایلی به ارسال به روز رسانی ندارند.
یکی از کاربران توییتر ویدئویی از این صحنه منتشر کرد و نوشت که مردم محلی ظاهراً از این اتفاق مطلع نشده ادند، زیرا می‌توان آنها را در حال دوچرخه‌ سواری در اطراف واحدهای ویژه پلیس و چراغ های چشمک زن مشاهده کرد، مردم محلی تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند، در حال دوچرخه‌ سواری هستند. احتمالاً به "حوادث" در پایتخت صلح آمیز و دوست داشتنی ما عادت کرده ایم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала