رئیس جمهور ایران: اینترنت پرسرعت در اختیار مردم باشد

© Photo / IRNAابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2022
اشتراک
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهورایران با اشاره به سیاست دولت این کشور برای ارائه اینترنت با کیفیت و پرسرعت خاطر نشان کرد: وزارت ارتباطات مکلف است زیر ساخت لازم را برای استفاده مردم از مزایای اینترنت امن، با کیفیت و پرسرعت فراهم کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به فرصت مغتنم معنوی در ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان تاکید کرد : مردم نباید در ادارات سردرگم باشند و کارکنان با "مردم‌داری" و "اخلاق حرفه‌ای" به مشکلات مراجعین رسیدگی کنند.
وی در همین زمینه افزود : سازمان اداری و استخدامی باید ساز وکار اصلاح مشکلات اداری را بیابد و برای اصلاح آن اقدام نماید.
رئیس‌جمهور ادامه داد: برای شفافیت و نظارت بر سلامت اداری، ضروری است ارائه خدمات دولتی بر بستر فناوری اطلاعات با جدیت دنبال شود.
آغاز کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2022
نماینده مجلس: برای جلوگیری از توهین ها طرح صیانت به صحن مجلس بازگردد
رئیسی با اشاره به سیاست دولت برای ارائه اینترنت با کیفیت و پرسرعت خاطر نشان کرد : وزارت ارتباطات مکلف است زیر ساخت لازم را برای استفاده مردم از مزایای اینترنت امن، با کیفیت و پرسرعت فراهم کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت درختکاری اشاره و بر ضرورت توسعه فضای سبز و حفاظت از محیط زیست با استفاده از شیوه‌های علمی تاکید کرد.
رئیس‌جمهور اجرای مصوبات شورای‌عالی ایرانیان را مهم برشمرد و اظهار داشت: یکی از وظایف مهم شورای عالی ایرانیان تسهیل در سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج است و تضمین اصل و سود سرمایه الزامی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала