بایدن: آمریکا معتقد است که روسیه تهاجم به خاک اوکراین را شروع کرده است

© AFP 2023 / Drew Angerer/Getty Imagesبایدن: آمریکا معتقد است که روسیه تهاجم به خاک اوکراین را شروع کرده است
بایدن: آمریکا معتقد است که روسیه تهاجم به خاک اوکراین را شروع کرده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2022
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد: به رسمیت شناختن جمهوری های دونتسک و لوهانسک توسط فدراسیون روسیه نیاز به یک پاسخ محکم از سوی جامعه بین المللی دارد.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، روز سه شنبه در کاخ سفید ابراز داشت: پس از اقدام روسیه در به رسمیت شناختن جمهوری های دونتسک و لوهانسک تحریم هایی بر روسیه اعمال می شود، که این تحریم ها بر بدهی حاکمیتی فدراسیون روسیه تأثیر می گذارد.
وی در ادامه افزود: امروز در حال معرفی اولین بخش از تحریم های تازه علیه فدراسیون روسیه، در صورت بحران در پیرامون تشدید بحران اوکراین هستیم.
ایالات متحده آمریکا، از روز چهارشنبه تحریم هایی علیه نخبگان روسیه اعمال می‌کند. شایان ذکر است، که ایالات متحده تحریم های انسدادی را علیه ۲ بانک روسیه اعمال می کند.
وزیر خارجه فرانسه: اروپا بسته تحریمی تازه ای علیه روسیه آماده کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2022
وزیر خارجه فرانسه: اروپا بسته تحریمی تازه ای علیه روسیه آماده کرد
وضعیت در دونباس در روزهای اخیر تشدید شده است، جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک از گلوله باران های زیادی توسط نیروهای امنیتی اوکراین خبر داده اند.
رهبری جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک از تخلیه موقت شهروندان به منطقه روستوف در ارتباط با تهدید حمله اوکراین خبر داد. این در درجه اول مربوط به زنان، کودکان و افراد مسن است.
همانطور که دنیس پوشیلین رئیس جمهور دونتسک اظهار داشت: ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، به زودی به ارتش دستور می دهد تا حمله ای را در دونباس انجام دهد تا طرحی را برای حمله به جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک اجرا کند.
روز شنبه،۱۹ فوریه، رهبران جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک احکامی را در مورد بسیج عمومی امضا کردند و سپس با درخواست به رسمیت شناختن به فدراسیون روسیه روی آوردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала