ارائه سیستم پرتاب گروهی پهپادهای انتحاری در ابوظبی

© Photo / IRNAارائه سیستم پرتاب گروهی پهپادهای انتحاری در ابوظبی
ارائه سیستم پرتاب گروهی پهپادهای انتحاری در ابوظبی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2022
اشتراک
شرکت EDGE سیستمی را برای پرتاب گروهی پهپادهای انتحاری معرفی کرده است که پس از شناسایی هدف می تواند تعداد پهپادهای مورد نیاز برای برخورد با هدف مورد نظر را تعیین کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از درایو، در نمایشگاه سیستم‌های بدون سرنشین Umex 2022 در ابوظبی سیستمی برای پرتاب گروهی از پهپادها به نمایش گذاشته شد. با استفاده از نصب ماژولار می توان 21 پهپاد Halcon Hunter 2-S را حمل کرد. پهپادهای انتحاری ارائه شده قادر به تصمیم گیری مستقل در مورد حمله هستند.
این سیستم بر اساس یک پرتابگر مدولار طراحی شده است. این امکان پرتاب هواپیماهای بدون سرنشین Hunter 2-S را فراهم می کند. پهپادها می توانند به اهداف حمله کنند و مأموریت های شناسایی انجام دهند. هر پهپاد می تواند بیش از هفت کیلوگرم بار حمل کند.
سعید المنصوری، مدیر عامل EDGE خاطرنشان کرد که هواپیماهای بدون سرنشین در یک گروه می توانند به طور مستقل اقدامات را با استفاده از هوش مصنوعی هماهنگ کنند. به گفته وی، پس از شناسایی هدف، این سامانه می تواند تعداد پهپادهای مورد نیاز برای برخورد با شی را مشخص کند.
پیشتر یک منبع نظامی- دیپلماتیک گفته بود که ارتش روسیه از پهپادهای انتحاری لنست-3 در سوریه استفاده کرده است. این پهپاد برای حمله به مواضع شبه نظامیان مورد استفاده قرار گرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала